کرمان میزبان ملی پوشان راگبی

16 بازیکن تیم ملی راگبی به منظور آماده سازی بیشتر برای حضور در رقابت های آسیایی سنگاپور اردوی خود را در کرمان می گذرانند.

رامین تاج الدینی، دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه از سوی مرتضی رسولی، سر مربی کرمانی تیم ملی راگبی اعزامی به مسابقات آسیایی سنگاپور، 16 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: بازیکنان دعوت شده شامل: اکبر غلامی، مهدی گلناری، افشین سراج،  عباس رسول زاده، علی صالحی، قادر زارع، مصطفی قدسیان، امید زارع، رضا بیات، غلام شاه حسینی، مجید بختیاری، فرشاد طاهری، علی یاقوتی، مرتضی اسکندری، پوریا رجبی و پیام شجاعی هستند که تمرینات خود را از روز شنبه 19 تیر به صورت فشرده در مجموعه ورزشی غدیر دانشگاه پیام نور واقع در بولوار صبا، زیر نظر رسولی، سرمربی تیم ملی آغاز کرده اند.

وی افزود: ملی پوشان به منظور آماده سازی بیشتر برای حضور در رقابت های آسیایی سنگاپور تا پایان امروز تمرینات خود را پیگیری می کنند.

رسولی تصریح کرد: رقابت های راگبی 7 نفره قهرمانی آسیا 11 و 12 مرداد ماه امسال در سنگاپور برگزار می شود و قرار است تیم ملی کشورمان نیز در آن حضور یابد.

وی به بازدید روز گذشته ی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه بلوردی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان از این اردو اشاره کرد و یادآور شد: ملی پوشان راگبی این چند روز با تمام وجود تمرین کردند تا بتوانند پرچم سرافزار کشورمان را در بازی‌های آسیایی به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردوی تیم ملی راگبی در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، راگبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار