بررسی قیمت نان و مرغ در کمیسیون تنظیم بازار

افزایش قیمت نان و کاهش قیمت مرغ، امروز در کمیسیون تنظیم بازار بررسی شد اما اعضا در این خصوص به نتیجه ای نرسیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ ، در این کمیسیون همچنین تأکید شد با دلالانی که بازار را دچار اختلال بررسی قیمت نان و مرغ در کمیسیون تنظیم بازار کنند با قاطعیت برخورد می شود.

 تهوری مدیر بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که موافق افزایش قیمت نان بود قیمت نان از سال 91 تغییر نکرده است در صورتی که اجاره نانوایی ها و هزینه های دستمزد و بیمه افزایش داشته است.

ذخیره سازی مرغ منجمد هم یکی دیگر از محورهای گفتگو اعضا کمیسیون تنظیم بازار بود که معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری بر این اقدام تاکید ویژه کرد.

عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری اعمال صد در صدی شرایط قانونی در واردات دام زنده از افغانستان به خراسان جنوبی را خواستار شد و گفت: نیاز استان به واردات دام زنده مطرح شده و با شرایط قانونی، در نظر گرفتن سلامت مردم و نظارت دامپزشکی قابل انجام است.

وی اجرای طرح نظارت بر بازار که از 16 تیر در حال انجام است را ضروری دانست و گفت: این طرح که در کنترل قیمت ها و جلوگیری از بی قانونی در حال اجرا است باید با قاطعیت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ک

 اعمال صد در صدی شرایط قانونی در واردات دام زنده به استان

برچسب ها: صنعت و معدن ، نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.