مسئول ثبت قرارداد با بازیکن مصدوم استقلال کیست؟

پزشک تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که علی کریمی بدون تایید او با آبی پوشان پایتخت قرارداد بسته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با علی کریمی قرارداد بستند تا این بازیکن مانند بازیکنان دیگر به اروی استقلال در ترکیه اضافه شود.

نتیجه تست‌های پزشکی این بازیکن روز گذشته به مدیران استقلال رسید و در نهایت طبق خواسته وینفرد شفر این بازیکن جذب شد.

اما پس از این قرارداد با پست‌هایی که پندار توفیقی و ستوده پزشک استقلال در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند به نظر می‌رسد سلامت این بازیکن به تایید معاونت پزشکی باشگاه استقلال نرسیده و دوباره مدیران، علی کریمی را مانند مجتبی جباری با نظر سرمربی جذب کردند و باید در آینده‌ای نزدیک دوباره شاهد کشمکش میان مدیران و پزشکان باشگاه استقلال باشیم.

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در اینستاگرام خود نوشت:

اقای جعفری

  • "توهـین هـای بی سابقه و جوسازی هـای اخیر در فضای مجازی و بعضی دوستان را به اعمالشون وامی گذاریم.
  • اما در مورد علی کریمی و قرارداد ایشان نکات ذیل رو حضور آندسته از هواداران و پیشکسوتان فهـیم عرض می‌کنم.
  • ١- بنا به درخواست آقای شفر با مشورت کادر فنی و برخی از دوستان نزدیکشان علی کریمی کاندید جذب گردید.
  • ٢- جلسه فی مابین سرمربی، مدیرعامل، مدیربرنامه بازیکن آقای سعادتی و آقای علی کریمی و اینجانب از ساعت ٥ بعدازظهر تا ساعت ١١:٣٠ بطول انحامید.
  • ٣- ما خواهان قرارداد طولانی مدت بودیم و اصرار هم داشتیم ولی مدیربرنامه و بازیکن راضی نشدند. در نهایت آقای شفر به یکسال رضایت دادند. مفاد قرارداد کاملا مرور گردید.
  • ٤- در همان جلسه با آقای نوروزی تماس گرفته شد و بازیکن جهت تست‌های پزشکی در اختیار ایشان و ایفمارک قرار گرفت.
  • ٥- پس از قریب به شش روز نتایج توسط ایفمارک و تیم پزشکی باشگاه به آقای افتخاری رسما اعلام شد؛ و مشروط به برخی ملاحظات فیزیوتراپی مقرر شد قرارداد نهایی شود. در این فاصله آقای شفر هم قرارداد مذکور بصورت مشروط به ملاحظات فیزیوتراپی را تایید کامل کرده و رسما و کتبی تایید کردند.
  • ٦- بدین ترتیب علی کریمی هافبک باارزش و با اخلاق بمدت یکسال به تیم پیوست.
  • البته کماکان دوستان بظاهر بی غرض با تمام توضیحات به جوسازی و فحاشی ادامه دهند.
  • همه ما به اعمالمان واگذار می‌شویم."

بیشتر بخوانید:علی کریمی به استقلال پیوست


اما پس از انتشار پست توفیقی، کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

اقای جعفری

"در پی عقد قرارداد باشگاه استقلال با علی کریمی لازم است توضیحاتی را بیان کنم. اول اینکه وظیفه ما در معاونت پزشکی در خصوص اعلام وضعیت سلامتی جسمانی بازیکنان بر مبنای ارزیابی و آزمایش‌های دقیق توسط پزشکن متخصص و موسسه ایفمارک استوار است و در واقع نوعی تصمیم سازی است نه تصمیم گیری.

تست پزشکی وضعیت بازیکنان را تشریح می‌کند و آن مقامی که باید بر مبنای این واقعیات تصمیم به عقد قرارداد بگیرد مقام مسئول در باشگاه است. در خصوص علی کریمی هم آزمایش‌های دقیق صورت گرفته و تمامی مستندات موجود است و شرایط جسمانی ایشان برای مدیران محترم روشن و تصمیم گیری در زمینهعقد قرارداد یا عدم آن بر عهده کسانی است که قطعا بر سایر امور باشگاه احاطه کامل داشته و بر مبنای مصالح باشگاه، تصمیم نهایی را می‌گیرند و به عبارت بهتر معاونت پزشکی تصمیم گیرنده نیست.

دست آخر باید ادغان داشت که بازیکنان جهت تست پزشکی به این معاونت معرفی و در نهایت نتایج حاصله از ارزیابی و آزمایش‌ها هم عینا در اختیار مقامات مسئول قرار داده می‌شود و اصولا در معرفی نامه در خصوص عقد قرارداد یا عدم آن یا صدور مجوز از سوی معاونت پزشکی یا موارد مشابه سوال نمی‌گردد کما اینکه چند بازیکن عزیز استقلال قرارداد بسته اند که اصلا آزمایش‌های پزشکی بر روی آن‌ها انجام نشده و این بیانگر و تایید کننده این موضوع است که نظر نهایی را مقامات مسئول نقل و انتقالات می‌دهند نه معاونت پزشکی."

انتهای پیام/

آخرین وضعیت علی کریمی در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار