آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر شوسف به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان و نیز ۲۰۰ روستای خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از طرح‌های گازرسانی استان خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر شوسف به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان و نیز ۲۰۰ روستای خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد و گفت:برای گازرسانی به این شهر و روستاهای یاد شده بالغ بر 105 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه می‌شود.


وی افزود:گازرسانی به شهر دیهوک به روش CNG، گازرسانی به شهرهای نهبندان، درح، خط انتقال سربیشه –نهبندان، خط انتقال سربیشه –درح  و 120 روستای استان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها نیز 175 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

 

هاشمی گفت:در راستای کیفی سازی خدمات نیز این شرکت اقدام به استقرار میز خدمت، پیشنهاد واگذاری برخی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و طراحی نرم افزار اندروید مشترکین با قابلیت مشاهده صورتحساب، ثبت عدد کنتور، ارسال اخطار قطع و راه‌اندازی چاپ آنلاین قبوض کرده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود:در راستای افزایش سطح رضایت مندی و اطلاع از نظرات ارباب رجوع،طرح پژوهشی نظرسنجی رضایت مندی مشترکین از خدمات شرکت گاز با همکاری جهاد دانشگاهی استان انجام شده است.

 

وی بیان کرد:آغاز عملیات گازرسانی به 2 شهر درح و دیهوک و تعداد 133 روستا با برآورد هزینه 85 میلیارد تومان و همچنین بهره‌ برداری از پروژه گازرسانی به 4 شهر طبس مسینا، گزیک، زهان، آبیز و نیز گازرسانی به 90 روستا، افتتاح پروژه گازرسانی به کارخانه سیمان باقران و بهره‌برداری از پروژه خط انتقال گزیک -طبس مسینا با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان از مهمترین برنامه‌های سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/غ

عملیات اجرایی گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز خراسان جنوبی آغاز شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار