حمایت بهزیستی از ۹۸۰ معلول در دیر

رئیس بهزیستی شهرستان دیر با اشاره به حمایت بهزیستی از ۹۸۰ معلول در دیر گفت: برای احداث ۱۳ مسکن دو معلولی اقدام شد که برای واحد بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان کمک کردیم.

حمایت بهزیستی از ۹۸۰ معلول در دیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد کرمی صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه دیر به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: در حال حاضر ۹۸۰ معلول در شهرستان دیر زیر پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۱۷۰ نفر مستمری بگیر و ۶۱۰ نفر که شامل معلولین متوسط و خفیف هستند پشت نوبت قرار دارند.

وی افزود: در بحث امور اجتماعی که شامل زنان بی سرپرست، مطلقه و ... است، ۴۳۰ پرونده تشکیل شده که ۳۵۸ نفر مستمری بگیر و ۷۲ نفر نیز در نوبت قرار دارند.

رئیس بهزیستی شهرستان دیر با بیان اینکه ۴۹ دانشجو و ۱۱۳ دانش آموز از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، عنوان کرد: یکی از بهترین فعالیت‌های بهزیستی مربوط به پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان است که تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

کرمی گفت: سال گذشته برای احداث ۱۳ مسکن دو معلولی اقدام شد که برای واحد بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان کمک کردیم که امسال در هفته بهزیستی به صورت نمادین دو واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۶۰ پرونده چند قلویی در بهزیستی دیر تشکیل شده که علاوه بر پرداخت سرانه ماهیانه، شیر خشک نیز به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس بهزیستی شهرستان دیر با اعلام اینکه ۲۸ مهد کودک از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند، یاد آور شد: سال گذشته برای ۸۰۵ کودک حاضر در این مهد‌ها مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی تصریح کرد: ۱۵ تیم اجتماع محور در بحث مراسم ملی و مذهبی و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان فعال و با بهزیستی همکاری دارند.

کرمی به مقام‌های کسب شده توسط معلولین شهرستان دیر اشاره و تأکید کرد: تئاتر معلولین دیر در مسابقات استانی و منطقه‌ای مقام اول کسب کرد و به مرحله کشوری راه پیدا کرده است.

وی افزود: در رشته‌های ورزشی پرتاب دیسک و نیزه و همچنین مسابقات فرهنگی معلولین شهرستان دیر در سطح استان خوش درخشیده اند.

انتهای پیام/م

مسکن معلولان افتتاح می‌شود

رئیس بهزیستی شهرستان دیر گفت: در مجموع سال گذشته اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان غیر از مستمری برای معلولین شهرستان هزینه شد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر نیز با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و هفته بهزیستی اظهار داشت: مسئولان باید قدر خدمت به مردم را بدانند.

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.