راه‌اندازی موزه دفاع مقدس ضروری است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رزمندگان این استان در عرصه دفاع مقدس گفت: برای تبیین جایگاه استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس همکاری مسئولان در راه‌اندازی موزه دفاع مقدس ضروری است.

راه‌اندازی موزه دفاع مقدس ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار غلامعلی کفاش صبح امروز در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر استانی دفاع مقدس با بیان اینکه زبان شعر، هنر تاثیرگذاری در جامعه است اظهار داشت: کسانیکه در عرصه شعر حضور دارند باید در عرصه تبیین دفاع مقدس مشارکت خود را افزایش دهند.

وی با تاکید بر توجه به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های آینده تصریح کرد: انتقال دفاع مقدس رسالت و وظیفه همگانی است، ولی هنرمندان در این حوزه اثرگذارتر هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تلاش برای نشر ابعاد مختلف دفاع مقدس را یک ضرورت دانست و گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ترفند‌های خود را افزایش داده که امسال جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه خاصی با اتحاد و انسجام در دهه مبارک فجر برای مقابله با ترفند‌های دشمنان برگزار می‌شود.

سردار کفاش با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی با اتحاد و انسجام شکست می‌خورد گفت: با هدایت‌های مقام معظم رهبری، افزایش بصیریت، آگاهی، تقویت اتحاد و انسجام، به حمدالله جنگ اقتصادی دشمن هم به شکست می‌انجامد.

وی، با اشاره به موفقیت رزمندگان در جبهه‌های گوناگون جهان اسلام گفت: موفقیت رزمندگان در جبهه‌های سوریه، عراق و لبنان برگرفته از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت رزمندگان ایران اسلامی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ترویج فرهنگ دفاع مقدس را مربوط به همه اقشار دانست و خاطر نشان کرد: اجازه داده نشود حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تخریب شود.

سردار کفاش با تاکید بر توجه به ایجاد موزه دفاع مقدس تصریح کرد: استان بوشهر در بین دیگر استان‌ها از موزه دفاع مقدس بی‌بهره است که لازم است برای تبیین جایگاه استان بوشهر موزه دفاع مقدس با همکاری مسئولان در این استان راه‌اندازی شود.

وی از برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: سال آینده کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود که از هم اکنون کمیته‌های ذیربط برای باشکوه برگزار شدن این کنگره تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

استان بوشهر از موزه دفاع مقدس بی‌بهره است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.