لطیفی: فرانسه سزاوار قهرمانی بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با اینکه جام جهانی کسل کننده‌ای را شاهد بودیم، اما بازیکنان فرانسه نشان دادند که شایسته قهرمانی هستند.

لطیفی :فرانسه سزاوار قهرمانی بودعلی لطیفی سرمربی سابق تیم فوتبال راه اهن تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: صادقانه بگویم با وجودی که بازی های جام جهانی 2018 روسیه چندان جذاب نبود اما فرانسوی ها از تاکتیک های خوبی استفاده کردند، به طور مثال بازیکنان فرانسه شرایط بهتری را نسبت به تیم کرواسی داشتند و در آخر هم توانستند قهرمان شوند. شاگردان زلاتکو دالیچ بدلیل بد شانسی و کشیدن سه بازی این تیم به وقت های اضافی و پنالتی نتوانستند آن چنان که باید بازی همیشگی خودشان را مقابل فرانسه به نمایش بگذارند.

او  افزود: به نظرم بین تیم فرانسه و کرواسی، شاگردان دشان از شرایط بهتری برخوردار بودند اما هر چند که از نظر من تیم بلژیک بهترین تیم جام جهانی بود.

می توانستیم در حمله بهتر از این ها باشیم

بازیکن اسبق استقلال تهران درباره عملکرد تیم ملی هم در جام جهانی 2018 روسیه گفت:از 2 بعد به عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی می پردازم ،اول اینکه از نظر دفاعی بسیار خوب بودیم اما بر عکس در فاز تهاجمی چندان موفق نبودیم. بین تیم های آسیایی هم تیم های عربستان،کره و ژاپن عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند.در ضمن تیم های اسپانیا،پرتغال هم چندان خوب ظاهر نشدند و به نظرم تیم مراکش با وجود شایستگی تمام اما به دلیل بد شانسی از صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 روسیه باز ماند.

کی روش در این 7 سال کار خاصی برای تیم ملی انجام نداده است

بازیکن اسبق ابومسلم خراسان گفت: به اعتقاد من ماندن کی روش در تیم ملی چندان منفعت آمیز نیست،چرا که کی روش نزدیک به هفت سال است سرمربی تیم ملی ما است و قطعأ هر شخص دیگری جای او بود می توانست با شرایط آیده آل تری تیم ملی را راهی روسیه کند.

امید ابراهیمی بهترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بود

علی لطیفی گفت:در بحث فاکتور دفاعی اکثرا بازیکنان تیم ملی خوب بودند ولی بی شک بهترین عملکرد را امید ابراهیمی داشت.کی روش نظم خوبی را در خط دفاعی تیم ملی بوجود آورده است اما در بحث حمله نمی توانیم قشنگ بازی کنیم.


بیشتر بخوانید:

فاجعه در نقل وانتقالات فوتبال ایران/ قرارداد‌های داخلی دلاری بسته می‌شود؟!
تعویق بزرگ‌ترین شهرآورد آسیا به بهانه سرویس بهداشتی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.