شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت!

آپارتمانی را که شهرداری اصفهان به قهرمان المپیک هدیه داده بود به شکل عجیبی از وی پس گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان ؛سهراب مرادی قهرمان دسته 94 کیلو گرم وزنه برداری جهان و المپیک پس از المپیک ریو از سوی اصفهانی ها مورد تقدیر قرار گرفت و شهرداری یک دستگاه آپارتمان به او اهدا کرد.

قهرمان المپیک اما با دریافت این آپارتمان بسیاری از مشکلاتش قابل حل شده بود و با تمرکز بیشتری در تمرینات حضور یافت تا اینکه شهرداری در یک اقدام عجیب این خانه را مجدد از او پس گرفت و قهرمان المپیک یکروز هم نتوانست در آپارتمان رویایی زندگی کند.

شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت + مصاحبه

سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری المپیک ریو درباره آخرین شرایط این روزهای تیم ملی وزنه برداری به خبرنگار ما گفت : خوشبختانه شرایط مان رضایت بخش است و مدتی است تمرینات مان در اردوی شمال پیگیری می شود. پس از اتمام این اردو طبق برنامه از پیش تعیین شده کادرفنی قرار است تا پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا تمرینات مان را در کمپ تیم های ملی پیگیری کنیم تا با آمادگی کامل راهی اندونزی شویم.

مسئولان اصفهان چوب لای چرخم می گذارند

مرادی افزود: بی شک در شان و شخصیت یک قهرمان المپیک نیست که بخواهند او را اذیت کنند. به نظر شما با انجام چنین کارهایی انگیزه ای برای قهرمان المپیک باقی می ماند که با خیال راحت در مسابقات شرکت کند؟ اصلا برایشان این مسائل اهمیتی ندارد و وقتی جلوی دوربین این چنین آدم را تحقیر می کنند، انگیزه ای برای شخص باقی می ماند؟ تنها هدف شان این است که آدم از ادامه ورزش حرفه ای دلسرد شود. مسئولان اصفهان بجای اینکه دوباره ازسهراب مرادی حمایت کنند تا او دوباره برای استانش مدال طلا بگیرد بر عکس با سنگ اندازی و چوب لای چرخ گذاشتن موجب می شوند که روحیه ام را از دست بدهم.

شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت + مصاحبه

شهرداری اصفهان با هزاران ترفند خانه اهدایی به مرا پس گرفت

دارنده مدال طلای جهان در رابطه با خانه ای که قرار بود شهرداری اصفهان به او برای کسب مدال طلای المپیک ریو بدهد،تصریح کرد: پس از کسب مدال طلای من در المپیک ریو با توجه به اینکه اولین کسی بودم برای استان اصفهان در رویداد بزرگ المپیک مدال آوری کردم، شهرداری اصفهان تصمیم گرفت یک آپارتمان به من هدیه دهد تا آنجا بدون هیچ گونه هزینه ای زندگی کنم اما پس از مدتی با آوردن بهانه های مختلف و هزاران ترفند، آن خانه را از من پس گرفت. به نظر شما این مسائل می تواند زیبنده یک قهرمان المپیک باشد؟!

اقدام های مسئولان استان اصفهان مرا از ورزش دلسرد کرده است

دارنده طلای قهرمانی جهان افزود: فردا هم می آیند و می گویند چشم انداز ما المپیک 2020 توکیو است و می خواهیم از قهرمان المپیکی مان حمایت کنیم. مسئولان استان اصفهان هیچ کاری برای من انجام نداده اند و خودم به تنهایی پیگیر کارهایم هستم. الان مانده ام دنبال ورزش کردن باشم یا آینده ام! دغدغه سهراب مرادی اینست که در مسابقاتی که شرکت می کند مدال بگیرد و بعد از این اتفاق تنها مسئولان برای یک ساعت من را بخواهند و پس از آن خداحافظ. آقایان در استان اصفهان کاری کرده اند کامل از ورزش دلسرد شده ام.

ورزشکاران اصفهانی از دست مسئولان استان درد می کشند

مرادی با اشاره به وضعیت سایر ورزشکاران هم استانی اش بیان کرد: می توانید ببینید حال و روز سایر قهرمانان استانم چگونه است و از دست مسئولان چه دردی می کشند. فقط در حرف رسیدگی می کنند ولی در عمل سهراب مرادی برایشان بی اهمیت است.

شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت + مصاحبه

آقایان قول های ۲ سال پیش خود را فراموش کرده اند

قهرمان جهان بیان کرد: در آستانه اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا هستم اما با این وجود تاکنون هیچ شخصی از اصفهان برای صحبت پیش من نیامده است و تازه بدتر اینکه از آنها هم هیچ خبری ندارم.فقط بعد از مدال گرفتن یک ساعت به خودشان زحمت می دهند و می آیند با من جلسه می گذارند.چه کسی می آید تکلیف من را مشخص کند. مگر من برای اصفهان مدال نگرفته ام؟! پس چگونه به ورزشکارانی مانند حمید سوریان،بهداد سلیمی و امید نوروزی در شهرهایشان رسیدگی می شود. اما برایم جای تعجب دارد که چرا مسئولان شهرم به من رسیدگی نمی کنند.قول های دو سال پیش خودشان را هم نمی توانند اجرایی کنند و آن وقت توقع داریم که از لحاظ امکاناتی و بیمه ما را حمایت کنند.

تنها دلیل عملکرد ضعیف اصفهانی ها در ورزش رفتار و کردار مسئولان استان است

مرادی خاطرنشان کرد: چرا اصفهان به غیر از من یک قهرمان المپیک ندارد، تنها دلیلش این است که رفتار و کردار مسئولان زیبا نیست و خیلی راحت سبب می شود تا ورزشکاران از ادامه ورزش حرفه ای منصرف شوند و برایشان چندان مهم نباشد که چه عواقبی در انتظارشان خواهد بود. سوال من از مسئولان اصفهان این است که آیا حواستان به قهرمان المپیکی استانتان هست که چگونه خودش را برای مسابقات بزرگی مانند بازی های آسیایی،جهانی و المپیک آماده می کند. الان مانده ام آینده من را چه کسی تامین خواهد کرد؟ مسئولان استان اصفهان، چرا فقط حرف می زنید و به وضعیت قهرمان المپیکی تان رسیدگی نمی کنید؟

شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت + مصاحبه

تمام فکر و ذکرم در بازی های آسیایی کسب مدال طلا است و سپس به رکوردشکنی فکر می کنم

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا او می تواند در بازی های آسیایی جاکارتا برای کشورمان مدال طلا کسب کند،گفت: ابتدا هدفم این است بدون آسیب دیدگی به مسابقات بروم و در وهله دوم تمام فکر و ذهنم کسب خوشرنگ ترین مدال یعنی طلاست. چنانچه روز، روزِ من باشد بی شک پس از کسب طلا به دنبال شکستن رکورد جهان خواهم رفت.امیدوارم مردم دعا کنند تا این اتفاق برایم رقم بخورد.

در اوج گرمای شمال تمرین می کنیم

او درباه امکانات تمرینی اردوی شمال گفت:خدا را شکر از لحاظ امکانات و خوابگاه شرایط رضایت بخش است و از این لحاظ هیچ کمبودی احساس نمی شود.اردوی ما سطح دریاست و آب هوای مازندران بیشتر شبیه آب و هوای کشور اندونزی است. فقط از شانس بد ما در اوج گرمای شمال و ایران به اینجا آمده‌ایم به طوری که در گرمای ۴۰ درجه و رطوبت بالا تمرین می‌کنیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده بتوانیم خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

کیانوش رستمی در کنار وزنه برداران قطر و ازبکستان اصلی ترین رقبای من در جاکارتا هستند

قهرمان دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری المپیک ریو درباره رقیبانش هم در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: کیانوش رستمی از نظر من وزنه بردار بزرگی در جهان است که با او هم رفاقت دیرینه ای دارم و در اردوها هم دوستی نزدیکی با یکدیگر داریم. تمام تلاش من و کیانوش این است که در بازی های آسیایی جاکارتا به بهترین شکل ممکن پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم. در ضمن وزنه برداران ازبکستان و قطر در کنار کیانوش رستمی از جدی ترین رقیبان من در جاکارتا محسوب می شوند. در مجموع معتقدم رقابت جذابی بین من و کیانوش رقم خواهد خورد.

شهرداری اصفهان خانه اهدایی به قهرمان المپیک را پس گرفت + مصاحبه

اوزان جدید وزنه برداری خوب چیده شده است

قهرمان المپیک ریو در رابطه با تغییر اوزان هم گفت: تغییر وزن برای من خیلی خوب است و چندان نمی تواند مشکل ساز شود. با وجود حدود 2 کیلوگرم اضافه وزن، این امر کارم را راحت تر می کند. خدا را شکر این تغییر اوران به نفع من است. سایر اوزان هم هیچ فرقی ندارد و به نظرم از وزن 60 کیلوگرم تا 110 کیلوگرم وزن گذاشته اند و مجموعا خیلی خوب دسته بندی کرده اند. این اوزان جدید خیلی خوب چیده شده است و اخلاف بین وزن‌ها کم است. امیدوارم وزنه برداران ایران در اوزان جدید هم رکوردهای خوبی ثبت کنند.

او درباره اینکه وزنه برداری چه تعداد مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بدست خواهد آورد،گفت: از الان نمی توان چیزی را پیش بینی کرد و باید منتظر بمانیم و مشاهده کنیم رقیبان مان چه کسانی هستند پس از آن می توان درباره آن اظهار نظر کرد. ان شاالله وزنه برداری مانند همیشه بتواند از این مسابقه هم سربلند بیرون بیاید.

ملی پوش دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در پایان درباره رسیدگی مسئولان فدراسیون وزنه برداری نسبت به ورزشکاران این رشته گفت: خدا را شکر از لحاظ امکانات و رسیدگی همه چیز خوب بوده است و جا دارد بابت این مسئله کمال تشکر و قدردانی را از مسئولان فدراسیون داشته باشم.  


بیشتر بخوانید:مرادی: کسب مدال طلای جاکارتا را نشانه گرفته ام/ کیانوش خودش تصمیم گرفت وزنش را تغییر دهد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۷
آقا شما که شکر خدا زور جسمانیت زیاده یک جلسه با مسئولینی که دل خوری بگذار همه که جمع شدند درب را از پشت قفل کن به حساب توی اتاق تنها گیرشان بنداز و تا میخورند کتکشان بزن حسابی که دلت خنک بشد بعد ولشون کن فرار کنن بیحساب میشید اونها هم سعی میکنند قول بدهند حرف مفت نزنند که دل امثال شما را نشکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ تير ۱۳۹۷
سلام اینقدر تاسف خوردن جالب نیست . واقعا باید حرف های شهرداری را شنید بعد قضاوت کرد. توی مصاحبه که همیشه یکطرفه برای همان مصاحبه شونده می نویسند.
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۵:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
هیچ دلیلی نمیتونن بیارن که آدم و قانع کنه .این همه نماینده مجلس و مدیران و فوتبالیستها و مربیهای ضعیف بهترین خونه ها رو بهشون میدن اونوقت ثروتمندترین استان ایران که همیشه بیشترین بودجه ها رو از بیت المال میگیره باید یه واحد اونم آپارتمانی رو از قهرمان المپیک پس بگیره ؟همین الان برو اون فوتبالیستها و مربیان ذوب آهن و سپاهان و ببین که بدون هیچ افتخاری بهترین خونه های اصفهان و بهشون دادن. البته بر همه آشکار شده که جهان پهلوان مرادی از لرهای اصفهانه و احتمالا قضیه نژادپرستیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۷ تير ۱۳۹۷
چرا باید این خانه را از یک قهرمان بگیرند متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود بر این قهرمان بزرگ امیدوارم همیشه قهرمان شوی و اجرت را از خدا بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بهتره این خانه به این قهرمان المپیک برگردانده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
من متوجه نمیشم که این عمل چرا از شهرداری اصفهان سر زده؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
این خانه از بیت المال بوده که از نظر مرم بیشتر از اینها لایقش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
واقعا این رفتار خیلی زشتی هست که این خانه را به یک قهرمان ملی هدیه بدهند و بعد پس بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
معمولا آدم چیزی که به کسی میبخشه پس میگیره
درواقع دور از ادبه
Iran (Islamic Republic of)
محرم
۲۱:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
متاسقم برای شهرداری اصفهان
Germany
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
این چه کاری آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ای بابا برای چی آخه
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۸:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
شهردار محترم اصفهان:مسولین محترم این عمل دور از شان اخلاقی و جوانمردی است.لطفا نگذارید دید مثبت مردم ایران نسبت به تواناییهای مدیریتی مسولان رده بالای اصفهان تغییر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود بر آقای مرادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
آقای مرادی شما توی هر استان برید روی سر میذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بیا مازندران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود بر شما قهرمان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
واقعا متاسفم که این عمل ناپسند را انجام داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
فقط میشه گفت جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
دلیلش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
برای شهردار اصفهان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا این خانه را پس گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
براشون تأسف میخورم...
Germany
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا حمایت نمیکنید
باید به مشکلات این قهرمانان رسیدگی بشه
Germany
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا از وزنه برداران حمایت نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
یکی از مردم اصفهان
۱۳:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بنده کار شهر داری را تایید نمی کنم ولی خواهشاً یک طرفه به قاضی نرویم .
چند روز پیش توی رادیو اصفهان در این خصوص با شهردار و رییس شورای شهر اصفهان صحبت کردند .
گویا به این بنده ی خدا یه ماشین از طرف یه خودرو ساز و یک خونه از طرف شهرداری و چند امکانات چشمگیر دیگه داده شده بوده که خداییش به بازیکنان تیم ملی فوتبالم نداده بودند ولی ایشون با سیاه نمایی و طمع همه جا ابراز می کرده که من چیزی نگرفتم .
پریروز رییس شورای شهر گفت ، منزلی که به ایشون اهدا شده ، یه مشکل سندی داشته که شهردار قول دادند توی این چند روز مشکل رو حل کنند ولی ایشون دیگه بیش از اندازه دارن طمع میکنند .
احتمالا دوباره اپه گذاشته حالا هم شهردار خونه رو پس گرفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
چرا داری دروغ میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۳:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با سلام.هیچ ناراحت نباش سهراب جان هنوز قهرمان ۲۵ سال پیش بوکس آسیا جایزه شو نگرفته شما بزرگوار که المپیکی هستی چون مقام بزرگتری رو یدک میکشی زمان بیشتری میبره. روی صبرت کار کن برادر نهایت اینکه انسان صبوری میشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود سهراب مرادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
متاسفم ...
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود بر قهرمان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا قدر این قهرمانانمون را نمیدانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درسی باشد برای این قهرمان و دیگران تا تنور داغ است بچسبانند و وعده را در حد حرف بپندارند
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد اصفهان
۱۲:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
اقاي شهردار اصفهان اقايان و خانمهاي شوراي شهر جواب اين قهرمان المپيک را بدهيد چرا به قول خود و فادار نيستيد..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
هیچ اشکالی نداره؟ به عشق مردم ایران برای قهرمان شدنت تلاش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چرا ورزشکاران ما حمایت نمیشوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
مگه یک خانه چی بوده که از این قهرمان گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ تير ۱۳۹۷
برای مسئولان اصفهان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
آپارتمان را یک روز هم استفاده نکرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۷
به عنوان یک اصفهانی واقعا برا شهدار متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد علي
۱۱:۵۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با سلام
واقعا به هر دليلي باشه كار مسولين اصفهان بسيار كار اشتباهي هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ما 80 میلیون خیلی راحت میتونیم یک خانه به ایشان هدیه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
به نظر من بهتره مردم یک آپارتمان به عنوان هدیه به این قهرمان تقدیم کنند
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۱:۳۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
شهرداری پس بگیره
استانداری اصفهان اگه بخواد می تونه یک آپارتمان بهتر هدیه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
خدایی خسیس بازی بگذارید کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
البته اقای مرادی دیروز هم مصاحبه سعید محمدپور منتشر شد ایشون هم همین گلایه ها رو داشت ولی شما مدال طلا رو خودتون کسب کردید واقعا جای تاسف داره استان اصفهان که جز سرمایه دار ترین استان هاست و سالانه بالای 40 میلیارد تومان هزینه تیمهای فوتبال ذوب اهن و سپاهان میکنه چطور خونه یک قهرمان المپیک رو پس میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بنده خدا بد شناس بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
آقای مرادی به این فکر کنید 80 میلیون هموطن دعاگوی شما هستند امیدوارم مسئولان مشکل شما را حل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
برای چی پس دادین؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چون خونه و ملک و... گرون شده پس گرفته...
آخرین اخبار