دیدار مردمی مسئولان شهری در بیرجند

سومین دیدار مردمی شهردار،اعضای شورای شهر بیرجند و مسئولان شهری شب گذشته در مسجد خاتم الانبیا معصومیه پایین بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ موحدیان مسئول پایگاه بسیج مسجد خاتم الانبیا به نمایندگی از مردم در این مراسم گفت: نبود فضای سبز مناسب ، فضای آموزشی و زیرگذر یا پل هوایی برای عبور از بلوار اصلی، بی توجهی به فلکه ورودی شهر ،فرسوده بودن اسفالت و جداول،عدم نامگذاری محلات ، نبود کتابخانه ،تاکسی شهری ، روشنایی کافی و سرعت گیر در خیابان البرز و وجود اهن فروشی ها در محل و ایجاد سدمعبر مشکلات مردم این محل است.


در ادامه تقی زاده،رئیس شورای شهر اسلامی بیرجند در پاسخ به مشکلات مطرح شده گفت: برخی از مشکلات مربوط به حوزه شهرداری و شورای شهر است که باید بررسی شود و برای حل بعضی از مشکلات نیز باید با ادارات مرتبط مکاتبه شود.


وی با بیان اینکه شورا باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد و در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کند افزود: بلوار شهدای عبادی،خیابان شهید بهشتی،خیابان توحید و ناحیه شمال شهر در دستور کار مبلمان شهری قرار دارد و همچنین تبدیل ابیاری سنتی به ابیاری نوین و اتصال سه راه اسدی و پل موسی بن جعفر ،احداث مرکز فرهنگی شهرداری بیرجند در بلوار صیاد شیرازی، ترمیم روشنی پارک ها و تبدیل پارک جنگلی به مرکز تجاری و فضای ورزشی در دستور کار شهرداری و شورای شهر بیرجند قرار دارد.

تقی زاده بااشاره به نداشتن بودجه دولتی ادامه داد: 30 درصد بودجه شهرداری که از عوارضات مردمی به دست می اید صرف امور عمرانی سطح شهر می شود و تلاش داریم که این رقم را به 40درصد افزایش دهیم.


وی افزود : در خصوص روشنایی خیابان البرز نیز مکاتبات لازم با اداره برق انجام می شود و همچنین انتقال صنوف الاینده نیز در دستور کار قرار دارد.


جاوید شهردار بیرجند نیز با بیان اینکه خدمت به مردم را برای خودمان نعمت میدانیم گفت: امسال 4میلیارد تومان برای پارک جنگلی،حدود 2 میلیارد تومان برای بلوار ورودی شهر و حدود 1.5 میلیارد تومان برای میدان آیت الله عبادی تعریف شده است.


وی در خصوص احداث زیرگذر در بلوار اصلی موافقت خود را اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح حدود هشت میلیارد تومان هزینه دارد که این مشکل را به عنوان مطالبه مردمی از اداره کل راه و شهرسازی درخواست میکنیم.


شهردار بیرجند افزود: احداث زیرگذر، پل هوایی و ایجاد تقاطع با چراغ فرمان را در دستور بررسی و پیگیری خواهیم داشت،همچنین در محدوده معصومیه پایین اگر زمینی وجود داشته باشد احداث کتابخانه انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ب


دیدار شورای شهر بیرجند با مردم

برچسب ها: شهرداری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.