برگزاری جلسه شورای فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان

جلسه شورای فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان که با حضور سردار حسن شاهوارپور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی و معاونان ستاد برگزار شد.

در این جلسه کهزاد سروستانی، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان داشت: اهداف ما در این شورا تبیین اقناعی امر به معروف و نهی ازمنکر با انجام فعالیت های فرهنگی، پژوهش، تهیه فیلم کوتاه، استفاده از فضای مجازی و شناسایی معروف و منکرات در جامعه و دستگاه ها برای برنامه ریزی برای انجام کار فرهنگی است.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به برخی از معضلات فرهنگی جامعه تصریح کرد: متاسفانه یک سستی در برنامه های فرهنگی وجود دارد و نباید آن را با سیاست ادغم نمود و باید از حوزه فرهنگ به امنیت کمک کنیم.

در ادامه این جلسه مسلم رحیمی، مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان از پیگیری نکردن مسئولان عالی رتبه درخصوص وضعیت فرهنگی موجود در استان ابراز نگرانی کرد و خواستار اجرای نظام تنبیه و تشویق مدیران در این زمینه شد.

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اذعان داشت: شکل اجرای برنامه های ما باید جذاب و براساس شناخت جامعه باشد.

سردار حسن شاهوارپور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ضمن ابراز نگرانی از حضور نداشتن برخی از مدیران کل دستگاه های فرهنگی استان در این جلسه، به بیان برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی پرداخت و اذعان کرد: دشمن در صدد ایجاد گسل و تشدید گسل های موجود در جامعه است.

وی در ادامه افزود: ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و در خیلی جاها باید پیگیر مطالبات مردم و زبان گویای آن ها باشیم و از مسئولان بخواهیم که ارتباط با مردم و انجام کار آن ها را در اولویت قرار بدهند.

وی در ادامه از روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از طرف بانک های استان انتقاد و خواستار تسریع آن ها در این زمینه شد.

انتهای پیام/گ

بررسی معضلات فرهنگی جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.