مطالبات گندمکاران رشتخوار پرداخت نشده است

جمعی ازگندمکاران رشتخوار از دیرکرد تحویل مطالبات ازطرف مسئولان انتقاد کردند و گفتند: کشاورزان گندمکار شهرستان رشتخوار به بانک‌ها بدهکارند و فشار مضاعف بانک‌ها برای پرداخت بدهی موجب مشکلاتی برای این قشرشده است.

مطالبات گندمکاران رشتخوار پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید حسن حسینی عضو انجمن صنفی کشاورزان رشتخوار با حضور درفرمانداری ودر جمع مسئولان گفت: کشاورزان این شهرستان هر ساله پول گندم تحویلی را قطره قطره و با تاخیر دریافت می‌کنند و در حال حاضر شرایط نامناسبی از لحاظ مالی دارند و نیاز است تمامی مطلباتشان در اسراع وقت پرداخت شود.

وی گفت: با گذشت دو ماه از تحویل گندمشان به دولت با خرید تضمینی هنوزتن‌ها ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان این شهرستان پرداخت شده است.

حمید رضا رضایی مدیر جهاد کشاوزی رشتخوار افزود: در سال جاری تا کنون ۱۵ هزارو ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده که توانسته ایم ۵۰ درصد مطالبات آنان را پرداخت کنیم.

وی گفت: بزودی طی ماه‌های آینده طبق قول مسئولان استانی باقیه مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود.

رضایی افزود: کمبود کود اوره در این شهرستان به خبرنگار قدس آنلاین، گفت:مدتی است با کمبود کود اوره در شهرستان مواجه هستیم که طی روز گذشته با پیگیر‌هایی این امر محقق شد و کود به سطح شهرستان ارائه شد.

مدیر جهاد کشاوزی رشتخوار گفت: سالانه بیش از ۳۵۰ هزار تن محصولات زراعی و باغی در شهرستان رشتخوار وارد بازار‌های مصرف می‌شود و رشتخوار قطب تولید گندم و زعفران در استان خراسان رضوی است.
 
انتهای پیام//م. ن

 

عدم پرداخت مطالبات گندمکاران رشتخواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.