اعزام ۴۰ دانشجوی بسیجی کازرون به اردوی جهادی

مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: ۴۰ دانشجوی بسیجی به اردوی جهادی در روستا‌های جدول ترکی و تل ابیض این شهرستان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی کازرون بیان کرد: ۴۰ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، سلمان فارسی و پیام نور کازرون با شعار می‌سازیم تا ساخته شویم در قالب کاروان جهادی و به منظور محرومیت‌زدایی به روستای جدول ترکی و تل ابیض بخش جره و بالاده این شهرستان به مدت ۱۰ روز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی، پزشکی و دامپزشکی فعالیت کردند.

سجاد رئیسی مسئول گروه جهادی شهید علی اکیر پیرویان بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز در مراسم اعزام ۴۰ نفر از دانشجویان جهادی این شهرستان تصریح کرد: امسال یازدهمین سال پیاپی است که اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی کازرون در مناطق محروم این شهرستان برگزار می‌شود.

وی به تشریح ویژگی¬‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق هدف این گروه جهادی پرداخت و ادامه داد: مقرر شده در مدت سه سال در منطقه هدف روستای جدول ترکی و تل ابیض بخش جره و بالاده در عرصه¬‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی فعالیت شود.
انتهای پیام/ت

اعزام دانشجویان بسیجی کازرون به اردوی جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار