استقبال پر شور از کمک داور بین المللی مشهدی

مراسمی با شکوه در استقبال از رضا سخندان کمک داور فوتبال بین المللی کشورمان امروز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

استقبال پر شور از کمک داور بین المللی مشهدیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا سخندان کمک داور فوتبال بین المللی کشورمان پس از بازگشت از جام جهانی 2018 روسیه با رضایت درباره قضاوت تیم داوری ایران در دیدار رده بندی جام جهانی گفت:تیم داوری ما تمام سعی و تلاش خود را در جهت قضاوت بی نقص و مطلوب انجام داد و فک میکنم در این راستا قابل قبول عمل کردیم.
 
وی افزود: ما در این چند سال زحمات زیادی کشیدیم و در قضاوت بازی های زیادی شرکت کرده ایم که فکر می‌کنم قضاوت در دیدار رده‌بندی جام جهانی نتیجه‌‌ای بود که باید می‌گرفتیم.

سخندان در مورد اینکه نظر اینفانتینو و مسئولان فیفا در باره قضاوت تیم داوری ایرانی چه بوده است،اظهار داشت: همه از کار داوری و قضاوت تیم ما راضی بودند و بازخوردی که از کمیته داوران و مسئولان فیفا وجود داشت این بود که حق ما قضاوت در فینال جام جهانی است،‌ اما اینکه چرا به ما قضاوت در این مسابقه را ندادند را نمی‌دانم.

فغانی به همراه سخندان و منصوری در جام جهانی 2018 روسیه دیدارهای آلمان – مکزیک، برزیل – صربستان، فرانسه – آرژانتین و بلژیک – انگلیس را قضاوت کردند.

انتهای پیام// د.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.