رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی؛

تشکیلات قضایی برای چابک وبسترهای قانونی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت : تشکیلات قضایی برای چابک و کارآمد بودن به بسترهای قانونی نیاز دارد.

کارآمدی دستگاه قضایی نیازمند بسترهای قانونیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛   حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ،در جمع گروهی از مردم در مسجد امام خمینی (ره) یاغچیان تبریز خاطرنشان کردکارآمدی دستگاه قضایی نیازمند بسترهای قانونی : بخش عمده ای از قوانین که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده واقعا دست و پاگیر است در حالیکه رای دادگاه براساس همین قوانین صادر و برای مردم نیز مشکل ساز می شود .


وی تصریح کرد : اغلب مشکلات ما به همین قوانین تصویب شده بر می گردد که باید در آنها تغییراتی حاصل شود .


رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش تشکیلات قضایی برای جلب رضایت مردم گفت : تلاش مستمر کارکنان قوه قضائیه در حفظ و ارتقای کارآمدی و سلامت دستگاه قضایی مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضا ، همواره با کسانی که تخلفی مرتکب شده و تخلفشان احراز شده است برخورد می کند.


حجت الاسلام مظفری افزود : قوه‌ قضاییه پرچمدار حقوق عمومی در جامعه بوده و در هر زمینه‌ای که لازم است از حقوق مردم با قدرت دفاع و با متخلفان وقانون‌شکنان مقابله می کند.


وی علّت بخش عمده ای از گرفتاری های مردم و افزایش ورودی پرونده به دادگستری را کمبود آگاهی مردم از قوانین و مقرّرات حقوقی و دوری از ارزش های اخلاقی و اسلامی دانست.

انتهای پیام/

 

کارآمدی دستگاه قضایی نیازمند بسترهای قانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار