معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان شرقی؛

تغییرکاربری زمینهای آموزش و پروش آذربایجان شرقی ضروری است

 معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان شرقی،گفت:تغییر کاربری ، فروش و بهینه سازی زمین هایی که در اختیار آموزش و پرورش آذربایجان شرقی است ضروری است.

ضرورت تغییرکاربری زمینهای آموزش و پروش آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان شرقی، با بیان این مطلب گفت : برای عملی شدن این تکلیف قانونی همکاریضرورت تغییرکاربری زمینهای آموزش و پروش آذربایجان شرقی های لازم صورت خواهد گرفت.


وی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود : باید ملاحظات ،موانع و نیازهای آموزشی مناطق در نظر گفته شده و نظرات شوراهای آموزش و پرورش شهرستانها نیز جمع آوری شود تا بدون مشکل مصوبه این شورا به دبیرخانه کمیسیون ماده 5 ارسال شود.


وی همچنین با اشاره به افزایش 24 هزار نفری ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان ادامه داد : با توجه به مشکل بیکاری در استان ، جوانان می توانند از این فرصت استفاده کرده و برای پیوستن به دستگاه تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند.


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم گفت : این اداره کل 425 ملک در 39 منطقه آموزشی خود دارد و این بهترین فرصت است تا با تغییر کاربری املاک خود به رفع نیازها و تأمین منابع مالی اقدام کند.


پاشایی افزود:امسال 3 هزار معلم در آموزش و پرورش استان بازنشسته خواهند شد و با توجه به کمبود نیرو چالشی ترین سال فعالیت برای ما خواهد بود ولی تلاش می کنیم با برنامه ریزی اصولی در مهر 97 هیچ کلاس درسی بدون معلم نماند.


بر اساس بند ه تبصره 9 قانون بودجه کل کشور به آموزش و پرورش اجازه داده شده است برای ساماندهی ،تغییر کاربری و بهینه سازی برخی املاک خود با رعایت ملاحظات آموزشی پرورشی و تربیتی اقدام کند. 

 

انتهای پیام/

 

ضرورت تغییرکاربری زمینهای آموزش و پروش آذربایجان شرقی

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.