طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سرقت، گفت:۳۰ سارق در استان بوشهر دستگیر شد.

طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با سرقت‌ها را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا شاهد دستاورد‌های بسیار خوبی در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۱ درصد سرقت‌هایی که در سه ماهه نخست سال جاری به وقوع پیوسته کشف شده‌اند، اضافه کرد: شاهد افزایش ۳۴ درصدی کشف سرقت‌های مهم در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان داشت: طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سرقت در استان بوشهر در راستای پیگیری مطالبات و خواسته‌های بحق شهروندان مبنی بر پیشگیری از وقوع جرایم سرقت و دستگیری سارقان فعال اجرا شد.

کشف ۵۲ سرقت

وی گفت: با تلاش ماموران پلیس در سطح استان، در پایان این طرح ۳۰ نفر سارق دستگیر شدند، ۵۲ فقره انواع سرقت کشف و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شناسایی شد.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و مشارکت جدی مردم این اقدامات به صورت مستمر تا پایان سال ادامه دارد درخواست کرد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و امنیتی، به توصیه‌های پلیس در پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌ها توجه ویژه داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر ادامه داد: شهروندان در صورت رویت و یا اطلاع از هر گونه موارد مشکوک و یا فعالیت سارقان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم خشن در استان بوشهر طی سه ماهه نخست امسال، خاطرنشان کرد: کاهش جرایم خشن زمینه‌ساز توسعه امنیت و بهبود احساس امنیت در بین مردم در استان بوشهر شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.