همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی

مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاه از همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در طرح مشاغل خانگی خبر داد .

شهاب خوشخوی مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در طرح مشاغل خانگی همکاری دارند.

وی گفت : بر اساس آن 9 استان کشور از جمله کرمانشاه به عنوان پایلوت انتخاب شدند و قرار است 20 هزار شغل در این استان‌ها ایجاد شود.

خوشخوی افزود :سهم استان کرمانشاه از این تعداد 2700 مورد اعلام کرد که قرار است در 14 رده اصلی ایجاد شود.

وی افزود : ثبت‌نام متقاضیان این طرح از دو ماه قبل شروع شده و تعداد افرادی که تاکنون در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند 1527 نفر هستند.

خوشخوی گفت : از این تعداد، بیشترین مورد با 350 نفر مربوط به شهرستان اسلام‌آبادغرب و پس از آن 260 نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در سه گروه مستقل، تحت پوشش و پشتیبان می‌توانند در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای افراد مستقل 20 میلیون تومان و برای پشتیبان‌ها 100 میلیون تومان است.

خوشخوی از پیگیری روستا به روستا برای جذب این اعتبارات یاد کرد و افزود: در کنار جذب اعتبارات بر روی آموزش، اتصال به بازار و فروش محصولات این مشاغل نیز کار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ایجاد 20 هزار شغل در 9  استان‌ کشور

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.