۷۷ هزار دلار هزینه اقامت یک روزه ترامپ در اسکاتلند!

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد وزارت امور خارجه آمریکا بیش از ۷۷ هزار دلار برای هزینه‌های اقامت یک روزه ترامپ در اسکاتلند پرداخت کرده است.

۷۷ هزار دلار هزینه اقامت یک روزه ترامپ در اسکاتلند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، گزارش‌های رسمی مالی نشان می دهد که دولت آمریکا پیش از سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به باشگاه گلف خود در اسکاتلند مبلغ 77000 دلار برای هزینه های اقامت وی پرداخت کرده است.

گزارش‌های مالی دولتی که رویترز به آنها دسترسی یافته است نشان می دهد وزارت امور خارجه آمریکا که به طور معمول سفرهای خارجی رؤسای جمهور این کشور را برنامه ریزی می کند، از ماه آوریل تا چند روز پیش از سفر ترامپ به اسکاتلند، 77345 دلار به شرکت «اس ال سی ترن بری» متعلق به دونالد ترامپ برای تدارک محل اقامت او در اسکاتلند پرداخت کرده است.

گزارش این پرداخت ها نخستین بار بوسیله یک روزنامه اسکاتلندی منتشر شد. این درحالی است که مشخص نیست آیا همه این پول صرف هزینه های سفر دونالد ترامپ شده است یا خیر. وزارت امور خارجه آمریکا در ماه آوریل سال جاری میلادی 7670 دلار و در آستانه سفر ترامپ به اسکاتلند هم 70000 دلار دیگر به این شرکت پرداخت کرده است.

به نوشته رویترز، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و مقامات کاخ سفید از واکنش به این خبر امتناع کردند.

دونالد ترامپ هفته گذشته پس از سفر به انگلیس برای ملاقات با ملکه الیزابت و ترزا می، نخست وزیر این کشور، به باشگاه گلف خود در اسکاتلند سفر کرد. وی روز شنبه را در اسکاتلند ماند و به بازی در زمین گلف خود پرداخت.

بر خلاف رؤسای جمهور پیشین آمریکا، دونالد ترامپ همچنان مالکیت هتل ها، زمین های گلف و کسب و کارهای خود را حفظ کرده است و فقط پیش از ورود به کاخ سفید در ژانویه 2017، اداره شرکت های خود را به دو پسرش واگذار کرد. ترامپ حتی برخلاف دیگر رؤسای جمهور آمریکا، از انتشار گزارش مالیاتی خود امتناع کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار