نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنی استکبار با ما تمام‌شدنی نیست

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی جبهه‌ای نامتجانس تشکیل دادند و تقابل جبهه استکبار با ما تمام‌شدنی نیست.

دشمنی استکبار با ما تمام‌شدنی نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ظهر امروز در همایش اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه گفت: انقلاب اسلامی با ماهیت دینی آغاز شد و بدوا اسلام ناب را حیات بخشید. از آنجا که این جلسات، باید مبنای حرکت‌ها و عملیات در حوزه و بطن جامعه باشد همان‌طور که شما فرمانده این جنگ کنونی هستید.

وی تصریح کرد: اقداماتی که از بسیج اساتید انتظار می‌رود در جامعه و حوزه اعمال شود در دو بخش است؛ نخستین واقعیت این است که انقلاب اسلامی زنده است و، چون زنده است دشمن دارد. دوم اینکه دشمنی و تقابل جبهه استکبار با ما تمام‌شدنی نیست، روزی نخواهد آمد که استکبار با ما دشمنی‌اش تمام شود، چون او می‌داند دعوای ما با استکبار بر سر امکانات نیست. سومین واقعیت این است که از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت او موجودیت خودش را با وجود ما در خطر می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: چهارمین واقعیت این است که دشمنان انقلاب اسلامی طیف‌های مختلفی هستند و جبهه‌ای نامتجانس تشکیل داده‌اند. واقعیت پنجم این است که جبهه استکبار نقشه‌ای خطرناک کشیده است که باید انقلاب اسلامی را به دست انقلابیون بشکند، عقبه این مطلب 160 پروژه علمی و تجربه صدر اسلام و تجربه چهل ساله این انقلاب است.

‌حاجی صادقی با اشاره به اینکه عناصر ماندگاری انقلاب چهار اصل است افزود: موتور حرکت انقلاب، اسلام است، دشمن می‌داند راننده و راهبر این حرکت ولایت است و لذا می‌گویند ولایت را از مسلمانان بگیرید، اما از سوی دیگر، اقتدار رسان این حرکت، مردم هستند.

وی تصریح کرد:  انقلاب یک بُعد سلبی هم دارد که آن ایستادگی در برابر حکومت غیرالهی است؛ برای اینکه جبهه انقلاب را متلاشی کنند دو دسته تلاش را در دستور کار دارند، یا انحراف فکری و اعتقادی و یا انحراف عملی و متزلزل‌کردن عملی. قرآن شرط ایمان واقعی را ایستادگی و استقامت معرفی کرده است بنابراین در آیه 15 سوره حجرات دو استقامت فکری و عملی را مطرح می‌کند. واقعیت تلخ دیگر این است که دشمن اقداماتی را انجام داده که در بعضی عملیات‌ها نیز تا بخشی موفق بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنان تغییر جهت‌گیری، مطالبات و خواسته‌های مردم را دنبال می‌کنند، گفت:آن‌ها تغییر ذائقه سیاسی نخبگان و مسئولان از گفتمان مقاومت به گفتمان سازش و همراهی با جریان سلطه را مدنظر دارند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن تلاش برای تضعیف محوریت ولایت و اقتدارزدایی از رهبری را دارد، افزود: تضعیف اقتدار و عزت ملی در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی، انقلابی‌زدایی و محو واژه انقلاب، دوقطبی‌سازی و القاء تقابل‌هایی دروغین، حمایت از جریان‌ها و گروه‌های غرب‌گرای منفعل و در مقابل منزوی‌کردن جریان‌های انقلابی، فشار‌های عملی مانند تحریم و مقابله با نفوذ معنوی انقلاب نیز در دستور کار دشمن است.

وی با اشاره به اینکه باید اعتماد به نفس و خودباوری را در دستور کار قرار دهیم تصریح کرد: باور به اینکه ما می‌توانیم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی داخلی در مقابله با جبهه استکبار را باید مدنظر داشته باشیم. همچنین باید توجه داشته باشیم که انفعال در مقابل جبهه استکبار و ناامیدی و گمان از دست رفتن همه چیز، بزرگترین آفت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه باید مجاهدت علمی در پاسخگویی و دفع و رفع شبهات و القائات فکری جبهه استکبار را در دستور کار قرار دهیم، گفت: اذعان و باور به اینکه جبهه استکبار با اصل انقلاب و ملت ایران دشمنی دارد و آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و نباید به او خوش گمان بود، توجه دادن و یقین به این واقعیت که خسارت سازش با مستکبران به مراتب بیشتر از هزینه‌های مقاومت و ایستادگی در برابر آنان است و بصیرت افزایی نسبت به اهداف، نقشه‌ها و نیرنگ‌های جبهه استکبار باید لحاظ شود و از سوی دیگر باید تلاش علمی و عملی برای تقویت ارکان انقلاب و عناصر ماندگاری آن انجام شود.

حاجی‌صادقی افزود: صراحت، شجاعت و قاطعیت در برابر قداست‌زدایی‌ها، انحراف‌ها و فساد جریان‌ها و گروه‌های منفعل بازی خورده و پیاده نظام دشمن باید در دستور کار باشد و روحیه ولایت‌مداری را تقویت کنیم.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 

از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.