اشرف غنی: پس از آتش بس با طالبان، امنیت ۲۳ ولایت رو به بهبود است

رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که پس از پایان آتش بس با طالبان، در ۲۳ ولایت تغییرات مثبتی در فضای سیاسی ـ امنیتی ایجاد شده است.

اشرف غنی: پس از آتش بس با طالبان، امنیت ۲۳ ولایت رو به بهبود استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان اعلام کرد که پس از پایان آتش بس با طالبان، در ۲۳ ولایت تغییرات مثبتی در فضای سیاسی ـ امنیتی ایجاد شده و همچنین همکاری در مورد صلح افغانستان نیز افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: پس از پایان آتش بس برای ارزیابی مدیریت آتش‌ بس با والیان ۳۴ ولایت دیدار کردم، ارزیابی آنها این بود که در ۲۳ ولایت تغییرات مثبتی در فضای سیاسی رونما شده است، اما در دو ولایت مشکلاتی موجود بود و در ۹ ولایت دیگر میان امکانات و حالات خطرناک یک موازنه دیده شد.

رئیس جمهور افغانستان افزود: اکنون از حالت ناامیدی به حالت امیدواری رسیده ایم، زیرا همکاری و مشارکت در مورد صلح افزایش یافته است.

وی در ادامه نسبت به آینده افغانستان ابراز امیدواری کرد و گفت: مردم نمی‌خواهند اسیر گذشته باشند و در زندان تاریخ اسیر بمانند، اکنون مردم برای رفتن به آینده روشن اراده محکم دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.