ایجاد ایستگاه‌های هفتگی کتاب در مهاباد

ایستگاه کتاب و کتابخوانی برای اولین بار در شهرستان مهاباد دایر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: این ایستگاه روز‌های پنج شنبه هر هفته در یکی از نقاط شهر مهاباد دایر خواهد شد که فردا نخستین ایستگاه در پارک ملت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ عصر برپا می‌شود.
مرادی افزود:این کار در قالب کمپین من خوانده ام توهم بخوان، با همکاری انجمن سبز اندیشان جوان مهاباد برگزار می‌شود.
در ادامه مرادی اضافه کرد:برای گسترش کتاب و کتابخوانی وتبدیل مهاباد از نخستین شهر خلاق کتاب کشور به پایتخت کتاب ایستگاه‌های کتابخوانی در سطح شهرستان ایجاد شده است.
مرادی ضمن بیان اینکه فعالیت‌های این شهرستان در حوزه کتاب وکتابخوانی همچنان ادامه دارد افزود:در مهاباد ۱۲ باشگاه کتابخوانی فعال است وانتظار می‌رود با شرکت گسترده دانش آموزان، جوانان وگروه‌های همسالان در محلات ومناطق مختلف شهر‌ی وروستایی مهاباد دامنه‌ی فعالیت‌های حوزه کتاب گسترش پیدا کند وبتوانیم در جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی سراسری رتبه حائز اهمیت را به دست آوریم.
در همین زمینه مسئول برگزاری کمپین من خوانده ام توهم بخوان در گفتگو با گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:این کمپین از بهمن سال ۹۶ کار خود را به منظور اشاعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی وافزایش سرانه مطالعه بین مردم شروع کرده است.
رستمی افزود:در قالب این برنامه، کتاب‌ها به صورت امانت ورایگان دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین مردم می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را در اختیار این ایستگاه قرار دهند تا علاقه‌مندان به یار مهربان، به مطالعه آن‌ها بپردازند.

انتهای پیام/ن

 

ایجاد ایستگاه های کتاب برای نخستین بار در مهاباد

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.