معاون میراث فرهنگی اردبیل؛

فرایند صدور مجوز واحدهای گردشگری اردبیل بازنگری می شود

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: فرایند صدور مجوز و موافقت اصولی واحدهای گردشگری در این استان بازنگری می شود.

ناصر محمودی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: فرایند صدور مجوز و موافقت اصولی نیازمند بازنگری کامل است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال اکثر واحدهای گردشگری فاقد حداقل ضوابط معماری است و لازم است با بازنگری نسبت به لحاظ ضوابط معماری در ساخت و سازهای بعدی توجه شود.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این به منظور تسریع در صدور مجوزها ضروری است در خصوص صدور مجوز طرح های بالای 40 میلیارد ریال به استان ها تفویض اختیار شود.

محمودی با اذعان به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، ادامه داد: به منظور تکمیل زیرساخت های گردشگری 120 میلیارد ریال از سوی استانداری پیش بینی شده و این مهم فرصت مطلوبی جهت رونق زیرساخت ها است.

وی تاکید کرد: همچنین به منظور حمایت از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی ضروری است یارانه پیش بینی شود که تاکنون این مهم صورت نگرفته است.

محمودی به ضرورت معرفی قابلیت های سرمایه گذاری نیز تاکید کرد و بیان داشت: به همین منظور همایش ملی در استان با محوریت گردشگری و سرمایه گذاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

گردشگری محور نخست توسعه استان اردبیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار