کشف زمین خواری میلیاردی در کنارک

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در شهرستان کنارک بخش زرآباد خبر داد.

کشف زمین خواری میلیاردی در کنارکسرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کنارک در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری، در پی اخبار رسیده مبنی بر یک مورد تصرف عدوانی و زمین خواری به متراژ ۱۰ هکتار از اراضی ملی توسط یک نفر متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و با بهره گیری از نظر کارشناسان آن اداره و استفاده از نقشه‌های مرجع و تحقیقات محسوس میدانی پرونده مقدماتی را در این خصوص تشکیل که متهم پس از مواجه شدن با ادله و مدارک به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در پایان تصریح کرد: متهم پرونده اقدام به دیوارکشی بخشی از اراضی ملی نموده که در این رابطه برابر حکم صادره از سوی مرجع قضایی، علاوه بر جبران خسارت وارده به اراضی ملی، با قرار قانونی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

رفع تصرف اراضی ملی درکنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار