۳۵ هکتار از اراضی ملی در مهرستان رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره ۳۵ هکتار از اراضی ملی در محدوده شهرستان مهرستان رفع تصرف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جمشید زاده  رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان اظهار داشت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهرستان ۳۵ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی از طریق تخلیه بلوک، سنگ، شن و ماسه، پی کنی و ساخت اتاقک آجری به تصرف برخی از افراد سودجو و فرصت طلب در آمده بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهرستان بیان داشت: در راستای مقابله با زمین خواری حفظ و صیانت از انفال و حقوق بیت المال و درجهت برخورد قاطع و بدون اهمال با متصرفین اراضی ملی، ۳۵ هکتار از اراضی ملی واقع در حوالی روستای «قادرآباد» از توابع بخش مرکزی شهرستان مهرستان رفع تصرف شد.

وی گفت: در این راستا با تلاش مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری شورا و دهیار محترم روستای «قادر آباد» و رعایت حقوق شهروندی اراضی مذکور رفع تصرف و از تضییع حقوق عامه مردم در اسرع وقت ممانعت به عمل آمد.

این مسئول ادامه داد: مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهرستان که متولی حفاظت از اراضی ملی می باشد در پاسداری از منابع طبیعی که به عنوان یک ودیعه الهی در اختیار حکومت اسلامی قرار دارند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد : این اداره در خصوص واگذاری اراضی ملی برای تهیه طرح های اسکان روستائی در چهارچوب قانونی و مقررات نهایت همکاری با دستگاه ها و ادارات ذیرط را دارد.

انتهای پیام/گ

رفع تصرف اراضی ملی در مهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار