برگزاری نشست بزرگان استان الحديده در مخالفت با متجاوزان/ تمجید از مواضع سید حسن نصرالله

در بیانیه نشست بزرگان الحدیده بر حق قانونی شهروندان یمنی برای مقابله با متجاوزان تاکید و از مواضع دبیرکل حزب‌الله لبنان در حمایت از ملت یمن تمجید شد.

­­برگزاری نشست بزرگان استان الحديده در مخالفت با متجاوزان و اشغالگریبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری گزارش داد در بیانیه نشست بزرگان که در الحدیده برگزار شد بر حق قانونی شهروندان یمنی برای مقابله با تجاوزات با استفاده از همه امکانات موجود تاکید شد و شرکت کنندگان در این نشست از پیروزی‌های به دست آمده در جبهه‌های مختلف درگیری استقبال کردند.

شرکت کنندگان در این نشست همچنین برائت خود را از همه کسانی که به متجاوزان کمک می‌کنند یا به هر شکلی در این تجاوزات شرکت دارند اعلام کردند و از جوانان خواستند جبهه‌ها را پر کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است متجاوزان با رد کردن طرح سازمان ملل از اهداف خبیثانه خود پرده برداشتند.

شرکت کنندگان در نشست الحدیده از مواضع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در حمایت از ملت یمن استقبال کردند و موضع‌گیری‌های وی را مایه افتخار و مباهات دانستند.

شرکت کنندگان در نشست الحدیده همچنین از موضع‌گیری‌های اهالی تهامه و قبایل همه استان‌های یمن که به دفاع از ساحل غربی شتافتند قدردانی کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار