با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ؛

پانسیون پزشکان بیمارستان رودبارکلنگ زنی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:پانسیون پزشکان بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان رودبار با زیربنای ۶۰۰ مترمربع، در سه طبقه دو واحدی در محل این بیمارستان احداث می‌شود.

پانسیون پزشکان بیمارستان رودبارکلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با حضور جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ احداث پانسیون پزشکان بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان رودبار به زمین زده شد.

اصغر مکارم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم گفت:این پروژه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در سه طبقه دو واحدی در محل این بیمارستان احداث می‌شود.

وی افزود:همزمان با سفر معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پروژه توسعه اورژانس بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج مورد بازدید قرار گرفت و تاکنون برای این پروژه با زیربنای ۲ هزار متر مربع ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: کلینیک ویژه این بیمارستان نیز با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع از جمله پروژه‌های بازدید شده سفر امروز جان بابایی معاون درمان بود و تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این پروژه هزینه شده است.

همچنین در حاشیه این آئین که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی و رؤسای بیمارستان‌های کهنوج و رودبار برگزار شد از بخش‌های مختلف بیمارستان سیدالشهدا (ع) بازدید به عمل آمد.
انتهای پیام/ح

کلنگ زنی پانسیون پزشکان بیمارستان رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار