نشست جمع خوانی کتاب به سپیدی یک رویا در اندیمشک

نشست جمع خوانی کتاب به سپیدی یک رویا نوشته فاطمه سلیمانی در کتابخانه عمومی معرفت کوی لور شهرستان اندیمشک برگزار شد.

شادی عاطفی مهر، مسئول کتابخانه عمومی معرفت لور شهرستان اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: نشست جمع خوانی کتاب به سپیدی یک رویا، نوشته فاطمه سلیمانی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور تعدادی از اعضای نوجوان در کتابخانه معرفت لور برگزار گردید.

وی هدف از این نشست را آشنایی اعضا با زندگی حضرت معصومه (س) و شرکت در مسابقه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان نمود.

عاطفی مهر در تشریح این اثر اظهار داشت: به سپیدی یک رویا رمانی مرتبط با حضرت معصومه(س) خواهر بزرگوار حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به قلم فاطمه سلیمانی ازندریانی و از انتشارات کتاب نیستان است.

مسئول کتابخانه عمومی معرفت لور اندیشمک تصریح کرد: این رمان تازه ترین اثر فاطمه سلیمانی ازندریانی است که با این شیوه‌ به سراغ مخاطب خود رفته است.

این مقام مسئول اذعان داشت: نویسنده در داستان خود فرازی از زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) را از دوره پس از هجرت امام رضا (ع) از مدینه به مرو روایت می‌کند که در پی آن ایشان به درخواست امام قدم در راه سفر از مدینه به مرو می گذراند و در نهایت نیز در اثر بیماری در شهر قم به رحمت خداوند می‌روند.

شادی عاطفی مهر افزود: در نگاهی کلی «به سپیدی یک رؤیا» رمانی است جسورانه و بسیار شیرین از داستانی تاریخی کم تر شنیده شده درباره یکی از منسوبان به خاندان عصمت که با تلاشی قابل تقدیر از سوی نویسنده، سعی کرده تا نمونه‌ای قابل احترام از یک رمان تاریخی شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست جمع خوانی کتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار