سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

ادامه روند افزایش دما تا دو روز آینده/گرد و غبار مهمان زابلی‌ها می‌شود+جدول

براساس نقشه های هواشناسی دما در روز‌های پنج شنبه و جمعه در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد.

 ادامه روند افزایش دما تا دو روز آینده/گرد و غبار مهمان زابلی‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان،کرمان،هرمزگان و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس رشد ابر،بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین در سه روز آینده بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور باد شدید پیش بینی می شود که دربرخی مناطق بویژه زابل همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

در این مدت در بعضی ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق شمال وشرق اصفهان،قم،مرکزی و جنوب استان تهران نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از لحاط دمایی در روزهای پنج شنبه و جمعه دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می یابد که در سواحل خزر افزایش محسوس تر خواهد بود ولی از روز شنبه با شمالی شدن جریانات کاهش دما  و بارندگی در سواحل دور از انتظار نخواهد بود.

 

گرد و غبار

گرد و غبار

گرد و غبار

انتهای پیام/

پیش بینی هواشناسی در ۲۸ تیرماه ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
بازم باد و خاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
ای خدا تا کی خاک بخوریم
Iran (Islamic Republic of)
سیستانی
۲۱:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۷
فقط زابل گردو خاک آخه چرا دولت بارورسازی ابرها دراین منطقه انجام نمیده چرا حقآبه دریاچه هامون پیگیری نمیشه چرا آب دریای عمان انتقال نمیدن چرا در محرومترین استان کشور دولت نیازهای اصلیو برای زندگی کردن و ماندن در این منطقه تامین نمیکنه دوستان باشگاه خبرنگاران حداقل با وزارت نیرو برای این مسائلی که بیان کردم یه مصاحبه ای داشته باشید شاید کاری انجام بدن وزیر نیرو که امروز به سیستان اومد هیچ یک از برنامه هایی که داشت برای مهار ریزگردها در این منطقه نبود توان وزارت نیرو در خدمات رسانی چرا باید اینقدر ضعیف باشه
آخرین اخبار