مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:طبق توافقات با سپاه نبی اکرم(ص) ۴۵۰ مسکن مددجویی در روستاهای محروم استان کرمانشاه ساخته می شود.

ساخت 450مسکن مددجویی در روستاهای محروم کرمانشاهبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:هم اکنون کار ساخت ۴۵۰ منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو با مشارکت سپاه نبی اکرم(ص)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و کمیته امداد آغاز شده است.

 مختار خزاعی  با بیان اینکه این منازل در مساحت حداق 50متر و یک ساله  در روستاهای محروم شهرستان ها و بخش های کنگاور، دینور، ماهیدشت، صحنه، هرسین، سنقر و شهرستان کرمانشاه ساخته  می شود.

مختار خزاعی با اشاره به اینکه کار ساخت تمامی این منازل به عهده سپاه نبی اکرم (ص) است، تاکید کرد: ۱۸ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵ میلیون تومان در قالب وام قرض الحسنه از سوی کمیته امداد و ۸ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض از سوی سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ساخت این منازل روستایی اختصاص داده شده است.

کمیته امداد، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در یک تفاهم نامه کشوری متعهد شده اند با مشارکت یکدیگر ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بسازند که سهم استان کرمانشاه از این تفاهم نامه ۴۵۰ مسکن مددجویی است.

انتهای پیام/ز

10هزار واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ساخته می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.