مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه:

بیش از ۹ هزار منزل مسکونی خانوار‌های کمیته امداد در زلزله کرمانشاه تخریب شد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه از تخریب ۹ هزار و ۲۶ منزل مسکونی خانوار‌های تحت حمایت در زلزله آبان ماه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مختار خزاعی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه گفت:بعد از وقوع زلزله به سرعت کار ساخت منازل مسکونی خانوار‌های مددجو پس از اسکان موقت به سرعت آغاز شده، و هم اکنون حدود هفت هزار منزل مسکونی مددجویان زلزله زده کرمانشاهی در دست ساخت و تعمیر است.

وی  گفت: تاکنون۶۲۰ خانه ساخته شده به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تحویل داده شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: ۵۰۰ واحد از این منازل ساخته شده طی سفر مهندس فتاح به مددجویان تحویل و ۱۲۰ واحد دیگر در ماه جاری به خانواده‌های تحت حمایت واگذار شده است.

خزاعی تصریح کرد:هم اکنون حدود هزار و ۵۰۰ خانه از منازل در دست ساخت برای مددجویان زلزله زده در مراحل پایانی کار و بیش از دو هزار خانه نیز در مرحله نصب اسکلت است.

 

انتهای پیام/ی

خانه مددجویان تا سال آینده ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار