وزیر تعاون در هریس مطرح کرد؛

واگذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال جاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واگذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال‌جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ شرکت شستا واگذار شده و ۶۰ شرکت دیگر از شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان هریس، از واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا تا پایان سال‌جاری خبر داد، گفت: تاکنون ۵۰ شرکت شستا واگذار شده و ۶۰ شرکت دیگر از شستا تا پایان امسال واگذار می‌شود، ولی اگر در هریس مسئولان بتوانند سرمایه‌گذاری جذب کنند به شرطی که مشمول به بنگاه‌داری دولت نباشد می‌توانیم به این سرمایه‌گذاران کمک کنیم. 

ربیعی با اشاره به اینکه دولت موظف است تا بیشتر به متن اجتماعی جامعه وارد شود، گفت: اگر به تحولات جامعه در ماه‌های اخیر توجه کنیم می‌بینیم دشمنان سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را هدف قرار داده‌اند و نوعی شورش ذهنی در مردم ایجاد می‌کنند.

وی، افزود: اقدامات دشمنان در این برهه از زمان مردم را مقابل نظام و دولت قرار می‌دهد، با آن‌که مدام به ملت ایران توهین می‌کنند در کمال بی‌شرمی مدعی‌اند که دلسوز مردم هستند، این در حالی است که منافقان برای تحریم جمهوری اسلامی دست به دامان رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در تبلیغات رسانه‌ای برای اینکه خود را مدافع مردم جلوه دهد به ملت ایران می‌گوید من حامی شما هستم، کدام عقل سلیم قبول می‌کند کسی که مدعی مدافع حقوق ملت ماست هر روز تحریم‌های جدیدی علیه همین مردم اعمال می‌کند.

ربیعی در ادامه سخنان خود خطاب به استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا به متن اجتماعی مردم ورود شود و هر مسئولی که در جمع مردم حضور می‌یابد و درد و دل آن‌ها گوش فرا می‌دهد یقیناً این اقدام کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست البته نمی‌خواهیم بگوییم مشکل وجود ندارد، ولی لازم است تا مسئولان خود را بیشتر وقف مردم کنند.

وی بابیان اینکه ادارات دولتی ضمن ارائه خدمات مطلوب به مردم سعی کنند در کنار انجام‌وظیفه به مردم مهر و محبت بورزند، تصریح کرد: بنده از اینکه به اکثر مناطق کشور سفر می‌کنم کسرشان نمی‌دانم لذا معتقدم باید مشکلات را از نزدیک لمس کرده و راهکاری برای حل آن ارائه کرد.

انتهای پیام/ش

صحبت های وزیر تعاون در آذربایجان شرقی

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.