داریوش ارجمند:

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) یک فعالیت فرهنگی مفید است

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) یکی از فعالیت‌های فرهنگی مفید است و کار‌هایی که در این جشنواره انجام می‌شود از نظر من ارزشمند و قابل تقدیر هستند.

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) یک فعالیت فرهنگی مفید استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، افزود:جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) یکی از فعالیت‌های فرهنگی مفید است که به ترویج داشته‌های دینی و مذهبی ما می‌پردازد.

وی تصریح کرد: کار‌هایی که در این جشنواره انجام می‌شود از نظر من ارزشمند و قابل تقدیر هستند.

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: به نظر می‌رسد یکی از ضروریات این جشنواره داوری‌های حرفه‌ای در بررسی کیفیت آثار است.

ارجمند افزود: از دل اینگونه جشنواره‌ها می‌تواند آثار برجسته‌ای بروز و ظهور یابد، به شرط آنکه محدود به جشنواره و اختتامیه نشود و جریان هنری آن‌ها تداوم یابد.

وی در خصوص آثار هنری که در حوزه‌های دینی و به‌ویژه امام رضا ساخته شده است، تصریح کرد: آنچه تاکنون برای ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه حضرت رضا (ع) ساخته شده است در بردارنده ارزش و جایگاه عظمت این بزرگواران نیست.

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران گفت: نیاز است که توجهی ویژه به این حوزه معطوف شود و سطح کار‌ها ارتقاء یابد که امید می‌رود اینگونه جشنواره‌ها فرصتی برای نگاه‌های نو و تعالی تولیدات باشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) باعث ترویج داشته های دینی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.