احداث 155 واحد مسکن برای محرومین در اردبیل

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز استان اردبیل گفت: 155 واحد مسکونی برای محرومین نیازمند به مسکن در مناطق مختلف این استان توسط خیرین در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز مهدی زاده ،مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز استان اردبیل امروز در آیین کلنگ زنی ساخت 6 واحد مسکونی محرومین در روستای خوجین خلخال افزود: 95 واحد از مجموع 155 واحد مسکونی در حال ساخت برای محرومین استان اردبیل در روستاها و 60 واحد نیز شهرها ساخته می شود.

وی گفت: تاکنون در مجموع 112 واحد مسکونی با هشت هزار و 621 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال از سوی مجمع خیرین مسکن ساز احداث و به خانواده های بی بضاعت نیازمند مسکن واگذار شده است.

وی به شروع عملیات اجرایی احداث 144 واحد مسکونی محرومین در اردبیل ، 36 واحد مسکونی در نمین و 24 واحد نیز در گرمی اشاره کرد و افزود: مجمع خیرین مسکن ساز استان به صاحبان 26 واحد مسکونی خود مالکی نیز کمک مالی کرده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه استان می توان با حمایت و همکاری خیرین در سایر شهرستان ها و روستاها اقدام مشابه انجام داد.

انتهای پیام/ع

احداث مسکن برای محرومین در اردیبل


برچسب ها: مسکن ، خیرین مسکن ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.