واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»

بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.»

سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پس از دیدار اخیر هیات دولت با رهبر انقلاب گفته بود: «مقام معظم رهبری در دیدار اخیر اعضای هیات دولت فرمودند از تیم اقتصادی دولت می‌خواهم مثل تیم‌ملی فوتبال‌مان که در رقابت‌های جام‌جهانی دلاورانه و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان و به‌ویژه آن دروازه‌بان خوب تیم، برای حل مشکلات تلاش کنند.»

آیت‌ا... خامنه‌ای در جریان بازی‌های اخیر تیم‌ملی در دو پیام جداگانه از عملکرد ملی‌پوشان تقدیر کردند؛ اولین‌بار پس از بازی خوب تیم‌ملی با اسپانیا ایشان خطاب به ملی‌پوشان گفتند: «بازی دیشب شما عالی بود؛ خدا قوت.» و بعد از بازی بسیار خوب شاگردان کی‌روش مقابل پرتغال که باعث خوشحالی افکارعمومی شد، پیام محبت‌آمیز رهبر انقلاب به شرح زیر به ملی‌پوشان رسید: «‌به تیم‌ملی ایران بگویید: شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین. ان‌شاءا... موفق باشید.»

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

بیرانوند: آرزو دارم با رهبر انقلاب دیدار کنم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار