صنایع کرمانشاه از این پس یکشنبه تعطیل هستند

در پی کاهش تولید صنایع به دلیل قطعی برق، تعطیلی صنایع کرمانشاه از جمعه به یکشنبه تغییر می‌کند.

صنایع کرمانشاه از این پس یکشنبه تعطیل هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه امروز پنج شنبه در جلسه بررسی راهکارهای مناسب برای حل مشکلات قطعی های مکرر برق که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی و تولید در کشور و استان وضعیت مطلوبی نیست به خصوص طی این ۶ ماه اخیر با توجه به تحولاتی که در حوزه ارز رخ داده وضعیت را دشوارتر کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه به وضعیت قطعی برق اشاره کرد و افزود: متاسفانه خاموشی ها نیز یکسری مشکلات و خساراتی برای واحدهای صنعتی و صنفی ایجاد کرده است.

وی افزود: به دلیل پایین بودن پیک در روزهای جمعه از این به بعد صنایع روزهای تعطیل خود را از جمعه به یکشنبه تغییر دهند.

کاشفی ابراز داشت: متاسفانه در کشور ما مسئولین قضایا را روشنگری نمی کنند و در مواجهه با مشکلات بجای ایجاد آرامش ذهنی مردم خود را پنهان می کنند.

وی با توجه به توضیحات و بیان مشکلات از طرف اصناف و واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: قطعی برق سبب شده که هم دستگاهها خسارت ببینند و هم تولید کاهش پیدا کند و در نهایت به نیروی کار هم فشار وارد شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از مسئولین امر در نیروگاه توزیع برق خواستار ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات ناشی از قطعی برق شد و گفت: با توجه به اینکه واحد های صنعتی سوخت کافی هم برای روشن کردن ژنراتورها ندارند لذا باید هرچه زودتر نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.

کاشفی تصریح کرد: باید راهکارهایی که ضرر قطعی برق را کاهش می دهد پیش بگیریم تا برنامه ریزی های دقیقی در این راستا با صنایع و اصناف انجام دهیم.

وی همچنین خواستار اعلام دقیق ساعت خاموشی از سوی نیروگاه توزیع برق به صنایع و دیگر اصناف شد و بیان داشت: ممکن است این خاموشی ها در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد بنابراین برای این مشکل باید مسئولین اقدامات جدی و راه حل های اساسی داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ضمن گلایه از عدم حضور مدیرعامل توزیع برق استان در جلسه امروز بیان داشت: مسئولین باید در شرایط سخت با مردم همراه باشند و مشکلات را برای آنها توضیح دهند.

انتهای  پیام/ز

تغییر روز تعطیلی صنایع کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار