معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کرد؛

عزم دولت برای تقویت زیرساخت های درمانی مناطق محروم

جان بابایی از عزم جدی دولت در مناطق محروم برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های درمانی خبر داد.

عزم دولت برای تقویت زیرساخت های درمانی مناطق محرومبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسم جان بابایی  معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه سفر به استان کرمان با همراهی حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوب این استان، مکارم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و معاونان وی از بیمارستان سیدالشهدا (ع) رودبار جنوب از توابع جیرفت بازدید کرد.

جان بابایی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دولت در تقویت زیرساخت‌های درمانی مناطق محروم عزم جدی دارد، گفت: تقویت زیرساخت‌های درمانی به ویژه در مناطق محروم به عنوان اولویت نخست کاری دولت به طور جدی در حال انجام است.

وی افزود: در سایه این نگاه جدی دولت، متولیان امور بهداشتی و درمانی هم با اهتمام ویژه درصدد عملیاتی کردن برنامه‌های دولت در جای جای ایران اسلامی هستند.

براساس این گزارش، جان بابایی همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ۱۲ فروردین کهنوج، آیت الله کاشانی جیرفت، پروژه (تکمیلی) زایشگاه بیمارستان قائم جیرفت و بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت و همچنین پروژه‌های در حال ساخت این مرکز نظیر اورژانس۲، بلوک زایمانی و غربالگری بازدید کرد.

گفتنی است، معاون درمان وزارت بهداشت با عزیمت به عنبرآباد از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان و اورژانس این مرکز نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

اهتمام دولت برای بهبود وضعیت درمانی در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار