امروز در معرض جنگ نرم اقتصادی بسیار خطرناک قرار گرفته‌ایم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دشمنان به سبب مشکلات مردم فوراً اشک تمساح می‌ریزد و مردم را تحت عنوان همدری با آنان تحریک می‌کنند.

امروز در معرض جنگ نرم اقتصادی بسیار خطرناک قرار گرفته‌ایمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید کمال‌الدین شهریاری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با بیان این که وحدت و یکپارچگی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است فرماندار دشتی را یکی از نیرو‌های تلاش‌گر، دلسوز و کارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی ایران نیاز به وحدت و یکپارچگی ملت و پشتیبانی و حمایت از دولت دارد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: علمای جامعه و علوم اجتماعی، یکی از مشکلات جوامع جهان‌سومی را تعارض و نفاق تحت عنوان اتمیزه شدن جامعه به آن اشاره می‌کنند، زیرا در جامعه‌ای که تکثر منافع باشد و وضعیت اتمیزه وجود داشته باشد، جامعه دچار خدشه می‌شود و منافع ملی و عموم جامعه مورد بی‌توجه‌ای قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروزه یکی از چالش‌های دولت و نظام ، اعتماد عمومی و کاهش اعتماد نسبت به دستگاه‌های اجرایی، دولت، قوه قضائیه ، قوه مجریه، قوه مقننه است مقداری سلب اعتماد مردم می‌شود این چالش بسیار بزرگی برای نظام و انقلاب است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: انقلاب و نظام ما ایدئولوژیک است و کمتر کشوری است که در حال حاضر نظام آن بر پایه ایدئولوژی اداره شود، نقش رهبری حضرت امام (ره) در همه جنبه‌های شخصیتی، اعتقادی و عملکردی گویای ماهیت اسلامی انقلاب ایران است که ایشان تربیت شده مکتب اسلام بود و تنها به تکلیف الهی خود عمل می‌کرد و زندگی زاهدانه و به دور از تجمل داشت و با پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و تا امروز هم با همین ایدئولوژی و تفکر رو به جلو حرکت می‌کند.

وی افزود: اگر در ابتدای انقلاب دشمنان جنگ ۸ ساله را علیه ما تحمیل می‌کنند و شکست می‌خورند علت آن حضور و حمایت مردم در صحنه، اداره جنگ توسط مردم و حمایت و پشتیبانی و یکپارچگی مردم از دولت، نظام و همه قوا با مردم سبب اداره جنگ شد که با کمترین امکانات بزرگ‌ترین موفقیت را به دست آوردند.

شهریاری با بیان این‌که اعتماد سرمایه اصلی نظام برای مقابله با ابرقدرت‌ها بوده و هست تأکید کرد: با وحدت و حمایت مردمی از نظام، دولت و ارکان نظام بود که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم.

وی بیان کرد: اگر اعتماد مردم که سرمایه اصلی نظام است مورد خدشه قرار گیرد دیگر چیزی برای مقابله با دشمن نخواهیم داشت.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز در معرض جنگ نرم اقتصادی بسیار خطرناک قرار گرفته‌ایم و به فرموده مقام معظم رهبری خزانه‌داری آمریکا امروز ستاد عملیات جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی به جنگ اقتصادی دشمن پرداخت و افزود: اگر یک روز با توپ و تانک آمدند به مرز‌های کشور هجوم آوردند و نتوانستند در مقابل اراده ملت ایران، بسیجیان، ارتش، سپاه و رزمندگان و جهادگران کاری از پیش ببرند امروز آمده‌اند از طریق ضربات اقتصادی مهلکی که می‌خواهند به‌نظام وارد کنند.

شهریاری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بر اساس فشار‌های اقتصادی مردم را نسبت به‌نظام بی‌اعتماد کنند تصریح کرد: هدف اصلی دشمن در جنگ اقتصاد ایجاد جدایی مردم از نظام، امت و رهبری و امت و دولت و قوای سه‌گانه است تا بتوانند به مفاسد شوم خود برسند.

نماینده مردم در مجلس اعتمادسازی توسط مدیران را مورد تأکید قرارداد و گفت: با مردم باید صادقانه برخورد کنیم و حفظ اعتماد عمومی امروز بزرگ‌ترین وظیفه همه مسئولان به مردم است.

وی افزود: آن‌هایی که می‌آیند تحت خاموشی قطع برق، کم‌آبی اعتراض و راهپیمایی می‌کنند بدانند در زمان جنگ تحمیلی بین ۸ تا ۱۰ ساعت قطع برق داشتم حتی اجازه چراغ فانوس هم نداشتیم، ولی صدای هیچ‌کس اعتراضی نداشت.

شهریاری با اشاره به اشک تمساح دشمنان بیان کرد: امروز ممکن است برخی به خاطر بی‌برقی و مشکلات تجمع کنند دشمنان فوراً اشک تمساح می‌ریزند و مردم را تحت عنوان بی‌برقی تحریک می‌کنند تا به خیابان‌ها بریزند، ولی پشت این بی‌برقی‌ها و بی‌آبی‌ها نارضایتی خود را جایی دیگر ابراز می‌کنند.

وی افزود: مدیران مسئول هستند اگر به خاطر عملکرد خود مردم را نسبت به‌ نظام و انقلاب بدبین و بی‌اعتماد کرده باشیم جواب خدا نمی‌توانیم بدهیم.

انتهای پیام/م

دشمنان در زمینه مشکلات مردم اشک تمساح می‌ریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.