نصف جهان میزبان مربیان تیم های بهداشت و درمان اضطراری سراسر کشور

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری دوره تخصصی کشوری تربیت مربی تیم های بهداشت و درمان اضطراری به میزبانی هلال احمر استان در هفته آینده خبر داد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محسن مومنی با اشاره به فعال بودن تیم‌های آموزش دیده و تخصصی بهداشت و درمان اضطراری برای پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی گفت : این دوره‌ تخصصی با هدف ارتقاء توانمندی مربیان تیم های بهداشت و درمان اضطراری به صورت کشوری به میزبانی این جمعیت در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان برگزار می شود .

به گفته وی ، بیش از 60 نفر مربیان تیم های بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر از سراسر کشور در چهار رشته تغذیه ، بهداشت روانی ، بهداشت محیط و بهداشت مادر و کودک در بلایا و حوادث ضمن حضور در اصفهان مهارتهای لازم از جمله روش ها و فنون تدریس و مباحث تخصصی مربوطه را زیر نظر استادان و مربیان متخصص این دوره فرا خواهند گرفت .

دکتر مومنی در ادامه خاطرنشان ساخت : در پایان این دوره آموزشی ، استادان و مربیان مجرب از نظر علمی و شیوه تدریس ، فراگیران را ارزیابی  می کنند و مجوز حضور در دوره های آموزشی مربوطه را برای آنان صادرخواهد شد .

گفتنی است دوره تخصصی تربیت مربی تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر سراسر کشور از روز یکشنبه سی و یکم تیردر اصفهان آغازمی شود و دوم مرداد ماه به کار خود پایان خواهد داد . 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار