مهر تأیید هموطن خوزستانی بر عملی شدن وعده‌های آذری جهرمی +تصاویر

وزیر ارتباطات در اینستاگرام از ابراز رضایت از یک هموطن خوزستانی در خصوص وعده‌های عملی شده توسط خود خبر داد.

وزیربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از سفر به خوزستان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، آنچه در این سفر گذشت را روایت کرد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

"وعده باید وفا شود

دو روز گذشته بنده و همكارانم مفتخر بودیم برای سومین بار میهمان مردم شریف خوزستان باشیم. اگر چه مدت سفر نسبت به حجم بسیار كارهای انجام شده، كوتاه بود اما موجب خرسندی بود كه از زبان هموطن عزیز خوزستانی‌ام در روستایی، مهر تایید بر انجام وعده های داده شده را دریافت نمودم و یک دنیا برایم ارزش داشت. مسلما هیچ گاه حركتی صورت نمی‌گیرد مگر آن كه همدلی و همزبانی با آن همراه باشد.

در همین حال، مبهوت شرافت و بزرگ منشی هموطنان خوزستانی بودم كه با مناعت طبع خود به زیبایی تمام به همگان درس امید و یكپارچگی می‌آموزند. عزتمندانه سختی را تحمل می‌كردند و با مهربانی مشكلات را بیان و از اقدامات خدمتگزاران خود قدردانی می نمودند.

مسلما باید بهترین ها برای این آزادگان فراهم گردد و دولت مصمم است با تمامی امكانات موجود برای جبران خسارت‌های وارده تلاش كند.

البته با استفاده از فناوری اطلاعات می‌توان بسیاری از این مشكلات را ریشه‌ای حل نمود كه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آینده روشنی ان شاء الله در انتظار است.

تحیا خوزستان ارض الصمود والجهاد"

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

وزیر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ایلیا
۱۹:۴۰ ۲۹ تير ۱۳۹۷
آقای وزیر چرا مردمان سرزمین من باید از روی همچنین پل خطرناکی عبور کنن مگر قیمت ساخت یک پل کوچک چقدره اونم واس سرزمین نفتخیز خوزستان
آخرین اخبار