کرناچی یکی از 4روستای الحاقی به شهر

شهردار منطقه 7 شهر کرمانشاه گفت: منطقه 7 از مناطق تازه تاسیس شهرداری به حساب می اید که در سال 93 تاسیس شده و 15هزار هکتار وسعت و 160هزار نفر جمعیت دارد.

کرناچی یکی از 4روستای الحاقی به شهرسجاد یزدانی شهردار منطقه 7 شهر کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  گفت:در اواخر سال گذشته با جلسات شهرداری داشتیم مشکل آسفالت به چند قسمت تقسیم کردیم و اسفالت معابر خاکی در شهرک کرناچی بیشترین مساحت دارد.
 
وی ادامه داد:بحث زیرسازی شهرک کرناچی آغاز شده است و بزودی آسفالت شروع می شود شهرک کرناچی یکی از چهار روستایی است که به کرمانشاه الحاق شده است و سال گذشته بیش از 100هزار متر مربع معابر خاکی اسفالت انجام دادیم و بیشترین میزان اسفالت نیز به شهرک کرناچی اختصاص یافته است.
 
وی افزود:200هزار متر مربع نیز زیرسازی و شن ریزی شده است که بعد از استعلام حفاری شرکت ها  زیر سازی انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه  امسال نیز 80تا 100هزار متر مربع از معابر خاکی نیز اسفالت انجام دادیم گفت:روکش اسفالت خیابان های  اصلی که سال گذشته بیشترین میزان داشتیم و در بحث پیاده رو ها باید بودجه عمرانی اختصاص یابد که در این زمینه  با مشکل اعتبار را به رو هستیم.
 
وی ادامه داد: در شهرک معلم  درخواست های زیادی برای  اسفالت از سوی مردم داشتیم و این درخواست ها به معاونت عمرانی ارسال می شود و با برنامه ریزی های خوبی که انجام شده امسال آسفالت زیاری انجام می شود .
 
وی ادامه داد:جمع اوری احشام سرخلیجه چند مورد گزارش شده بود که جمع اوری شد و موارد باقی مانده نیز در دستور کار اقدام سریع قرار دارد.
 
وی گفت در خصوص کانال چم بشیر نیزگفت :این کانال به 5 فاز تقسیم کردیم و برای جلوگیری از خطرات نگهبان قرار دادیم و بعد از بحث کارشناسی و تامین اعتبار ایمن سازی این کانال انجام می شود.

انتهای  پیام/ز


 200هزار متر مربع در شهرک کرناچی زیرسازی و شن ریزی شده است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار