ثبت نام 1500نفر در سامانه مشاغل خانگی

 مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاه گفت:تاکنون ۱۵۲۷ متقاضی در سامانه ثبت نام کردند که  ظرفیت استان ۲۷۰۰ نفر است .  

ثبت نام 1500نفر در سامانه مشاغل خانگیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛شهاب خوشخوی مسئول توانمندسازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی استان کرمانشاه  گفت:9 استان کشور از جمله کرمانشاه به عنوان پایلوت انتخاب شدند و قرار است 20 هزار شغل در این استان‌ها ایجاد شود.
 
وی سهم استان کرمانشاه از این تعداد را 2700 مورد اعلام کرد که قرار است در 14 رده اصلی ایجاد شود.

خوشخوی با اشاره به شروع ثبت‌نام متقاضیان این طرح از دو ماه قبل، تعداد افرادی که تاکنون در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند را 1527 نفر اعلام کرد.

به گفته خوشخوی از این تعداد، بیشترین مورد با 350 نفر مربوط به شهرستان اسلام‌آبادغرب و پس از آن 260 نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در سه گروه مستقل، تحت پوشش و پشتیبان می‌توانند در این طرح شرکت کنند، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای افراد مستقل 20 میلیون تومان و برای پشتیبان‌ها 100 میلیون تومان است.

خوشخوی از پیگیری روستا به روستا برای جذب این اعتبارات یاد کرد و افزود: در کنار جذب اعتبارات بر روی آموزش، اتصال به بازار و فروش محصولات این مشاغل نیز کار می‌شود.

انتهای پیام/ز


 ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مشاغل خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار