رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه

خواستار بودجه ای خاص برای توسعه استان های محروم و مرزی هستیم

 رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دولت باید برای سرمایه گذاری در مناطق مرزی هزینه کند و ما خواستار بودجه ای خاص برای استان های محروم و مرزی هستیم.

 رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛با اشاره به ساماندهی بحث کوله برداری در مناطق مرزی گفت: دو پیشنهاد برای مناطق مرزی داریم  اول، ایجاد مشوق های خوب و باارزشی که باعث ترغیب سرمایه گذاری در منطقه شود و دوم، ایجاد زیرساخت ها و رفع قوانین دست و پا گیر و ایجاد قوانین ویژه برای مناطق مرزی است.

رستمی گفت: متاسفانه در مناطق  مرزی و محروم مثل استان کرمانشاه؛ سرمایه گذار پایدار و اساسی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: ما تقاضا داریم سازمان هایی مثل ایدرو و ایمیدرو طرح های خوب و مهمی را در مناطق مرزی ایجاد کنند که باعث رونق آن مناطق شده و در نهایت نیز به مردم واگذار شود.

رستمی افزود: نگاه ها را به استان محروم و مرزی مثل کرمانشاه، مانند نگاه به تهران و اصفهان نباشد و این دیدگاه باید تغییر کند تا بتوانیم مشکل مردم شریف را حل کرده و  موجبات پیشرفت و توسعه را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین راه های امنیت؛ ایجاد شغل و سرمایه گذاری در مناطق مرزی است و دولت باید برای این مهم هزینه کند و ما خواستار بودجه ای خاص برای استان های محروم و مرزی هستیم.


انتهای پیام/ز

یکی از مهمترین راه های امنیت؛ ایجاد شغل و سرمایه گذاری در مناطق مرزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.