طرح جدید هوآوی برای گوشی‌های آینده‌اش +تصاویر

شرکت تولید گوشی‌های هوشمند هوآوی برای گوشی‌های نسل آینده خود طرح جالبی را در نظر گرفته است.

هوآوی طرح جدیدی برای گوشی‌های آینده‌اش خواهد داد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده‌اند که هوآوی قصد دارد طرح‌های فعلی گوشی‌های هوشمند را با بریدگی بالای صفحه عوض کند و طرحی متفاوت و عجیب برای گوشی‌های آینده خود در نظر گرفته است اما بهتر است زیاد راجع به این موضوع هیجان زده نشوید چرا که این اقدام می‌تواند بدتر از آن چیزی که تصور می‌کنید، باشد.

هوآوی قصد دارد در جدیدترین طراحی خود بریدگی بالای صفحه که میزانی از صفحه نمایش را توسط بلندگوی مکالمه و دوربین اشغال می‌کند، حذف کند و به جای آن فقط از یک حفره و آن هم فقط برای دوربین سلفی استفاده کند. با این تفاوت در ساختار ناچ بالای صفحه جای سؤال باقی می‌ماند که حفره احاطه شده دوربین چه خاصیتی دارد و اینکه صفحه دور این حفره چگونه کار خواهد کرد.

کانسپتی که از گوشی‌های آینده هوآوی طراحی شده، نشان می‌دهد که بریدگی بالای صفحه جای خود را به حفره داده است و سنسورهای مجاورت و قطب‌نما حذف شده‌اند. قسمت بالای صفحه نمایش نیز اسپیکر مکالمه را روی خود دارد. این کانسپت و طراحی جدید اعلام شده هوآوی از طرف کاربرانی که این خبر را شنیدند مورد استقبال قرار نگرفت و کاربران از گوشی‌هایی نظیر Find X و Nex S با دوربین‌های پریسکوپی خود، بیشتر استقبال کردند.

البته این نکته هم ناگفته نماند که احتمال دارد هوآوی با اعلام این خبر قصد بازاریابی برای گوشی‌های آینده خودش را داشته باشد که اگر شایعه باشد می‌تواند بسیاری از کاربران را خوشحال کند.

هوآوی طرح جدیدی برای گوشی‌های آینده‌اش خواهد داد +تصاویر

انتهای پیام/

گوشی‌های هوآوی با طراحی جدید در راه هستند +تصاویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار