خطر کریدور‌های نفتی در کمین سلامت شهروندان

معاون فرماندار بندر ماهشهر از در خطر بودن سلامت شهروندان با وجود کریدور‌های نفتی در مرکز بندرماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم آریا زنگنه، معاون فرماندار بندرماهشهر با اشاره به خطر کریدورهای نفتی موجود در سطح این شهر برای شهروندان گفت: متاسفانه مدیران خطوط لوله نفت وگاز وپخش فراورده های نفتی و همچنین سایر دست اندرکاران کریدور لوله های مستقر در مرکز شهر، نسبت به سامان دهی این کریدورها بی اعتنا هستند.

وی افزود:  تذکر جدی به مسئولان مربوطه داده شده که ظرف مدت زمان مشخص نسبت به پرچیدن لوله های نفتی و منظر سازی و زیباسازی این محوطه با همکاری شهرداری این شهر اقدام کنند و درصورت تعلل در سامان دهی کریدورهای نفتی با مسئولان مربوطه برخورد قضایی می شود که ادامه این روند پیامدهای منفی امنیتی واجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

آریا زنگنه بیان داشت:  با مدیرانی که با کم کاری و پیگیری نکردن ، موجب خلل در اجرای پروژه می شوند، به دلیل ارتباط موضوع با بهداشت وامنیت مردم، برخورد قانونی می شود .

معاون فرماندار بندر ماهشهر عنوان کرد: شهرداری بندر ماهشهر باید در اسرع وقت اقدام به جمع آوری زباله، تسطیح و زیبا سازی شهر کرده و اداره آب وفاضلاب برای جلوگیری از نشت فاضلاب به نیزارهای اطراف مسیر، تدابیر لازم را اتخاذ کند.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در خشک نمودن نیزاز ها وبرچیدن لوله های بدون استفاده ومنظ‌ر سازی ، ظرف یک هفته آینده جلسه ای با مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب ترتیب داده می شود و این مهم در اولویت امور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محیط زیست ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.