معرفی نفرات و تیم های برتر مسابقات اسلالوم کرمان

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان (سرعت و مهارت) در 2 رده ی آماتور و حرفه ای در پیست کارتینگ نیکان کرمان واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دومین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان کرمان ـ. انتخابی رقابت‌های کشوری با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های سیرجان، کرمان، رفسنجان، بم و جیرفت در پیست کارتینگ نیکان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به این که در این دوره از مسابقات۳۰شرکت کننده حضور داشتند، افزود: در پایان، ۱۰ نفر از استان کرمان (۴ خانم و ۶ آقا) برای شرکت در مسابقات کشوری که ۱۲مرداد ماه به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نیکزاد به نتایج رقابت‌ها اشاره و تصریح کرد: در پایان، در بخش آقایان و در کلاس ٢٠٠٠- حرفه‌ای سید علی پور شهیدی، علی یزدانپناه و علی رجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در کلاس آماتور نیز، امیر حسین نیک طبع، محمد صالح یوسف زاده و حسین بنی اسدی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

نیکزاد بیان داشت: در کلاس ١٥٠٠ - حرفه‌ای هم محمد صفاری اول شد و ایمان شهریاری و حمید بقال زاده مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در کلاس آماتور نیز مجتبی موحدی، مسیح نارویی و علیرضا غلامی و در کلاس آزاد منصور أسدالهی، بهروز بقایی و رسول داریوشی عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را تصاحب کردند.

نیکزاد افزود: در کلاس بانوان هم محبوبه واحدیان، سیما یزدانپناه و زهرا برهانی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در مجموع تیمی نیز تیم‌های کرمان، رفسنجان و بم بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار