نماینده مردم مشهد در مجلس مطرح کرد؛

سوال از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی برای مدیریت ضعیف منابع آبی کلات / هیچگونه تسهیلاتی به کشاورزان سیل زده کلات پرداخت نشده است

نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:در آینده نزدیک در خصوص مدیریت منابع آبی کلات از وزرای نیرو و جهادکشاورزی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سوال خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس در برنامه «اشاره» سیمای خراسان رضوی گفت : آب‌های مرزی سرمایه است و در شهرستان کلات در حال از دست‌دادن این سرمایه هستیم و این قابل دفاع نیست و باید برای قطره قطره این آب‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: همه مسئولان در زمان سیل کلات آمدند و وعده دادند و نه تنها تسهیلاتی ندادند حتی دیون بانکی کشاورزان نیز پرداخت نشد.

نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: استاندار گزارش تسهیلات پرداخت شده به مردم کلات برای سیل سال گذشته را گزارش دهد و مردم ببینند که هیچ تسهیلاتی پرداخت نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر  تصریح کرد: مدیر پروازی و در حال رفت و آمد برای کلات هیچ توجیهی ندارد، متاسفانه مدیران ارشد کلات در زمان سیل گذشته حضور نداشتند و بعد از ساعت‌ها در صحنه حضور پیدا کردند.

وی گفت: همانند گذشته باید بازارچه مرزی در کلات ایجاد کنیم و در این راستا با پیگیری‌هایی که بنده انجام دادم، رضایت وزارت امورخارجه کسب شده است.
 
نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی  افزود:  با رئیس مجلس ترکمنستان دوبار جلسه داشتم و این اقدام در مسیر مطالعاتی در ترکمنستان قرار گرفته است.

انتهای پیام//ا.س
 

اظهارات نماینده مردم مشهد در صدا وسیمای خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.