خروج آمریکا از برجام نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی بود

سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت:برجام سندی بود که کشوری مثل ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عصبانی کرد و به همین دلیل ایالات متحده آمریکا از برجام خارج شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین یارمحمدیان امروز در شورای اداری شهرستان گلپایگان، با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایالات متحده آمریکا تحریم‌ها درون سرزمینی به این معنا بود که شرکت‌های آمریکایی حق ارتباط با ایران را نداشتند را علیه ما آغاز کرد، اظهار داشت: در جریان مسائل هسته‌ای تحریم‌های درون سرزمینی به جهانی تبدیل شد به طوری که شرکت‌های سراسر جهان حق ارتباط با ایران را نداشتند.

وی افزود: در تحریم‌های برون سرزمینی شرکت‌هایی که با آمریکا ارتباط داشتند به دلیل این‌که گردش مالی و منفعت مالی آنها با آمریکا بود با ایران قطع ارتباط کردند.

سرپرست فرمانداری گلپایگان با بیان این‌که اروپا دومین اتحادیه در زمینه تحریم‌ها علیه ایران بود، ادامه داد: سازمان ملل در دولت نهم و دهم تحریم‎‌ها را علیه ایران آغاز کرد، اما در ابتدای دولت یازدهم تحریم‎‌ها برداشته شد و اکنون تحریم‌های ایالات متحده آمریکا با رویکرد خروج از برجام برقرار شده است.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی بود، افزود: برجام سندی بود که کشوری مثل ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را عصبانی کرد و به همین دلیل ایالات متحده آمریکا از برجام خارج شد.

یارمحمدیان تصریح کرد: به لحاظ حقوقی ما به تمام دنیا اثبات کردیم که اهل منطق، گفتگو و علم و رعایت قوانین بین المللی هستیم، اما ایالات متحده آمریکا قوانین بین‌المللی را نقض کرد.

وی افزود: برجام تعهدی بود که ۱+۵ امضا کرد و در رسانه‌های جهان به تصویر کشیده شد، اما ایالات  متحده آمریکا از آن خارج شد و خروج از برجام نشانه حقانیت دولت و جمهوری اسلامی ایران است.

سرپرست فرمانداری گلپایگان تصریح کرد: امروز مرز دولت، نظام و ایران یکی است، لذا براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های دولت نیاز به همدلی داریم.

وی افزود: کسانی که تریبون در دست دارند و در دستگاه‌های اجرایی تحت سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه هستند، باید بدانند که در مقابل دشمن خارجی قرار داریم.

یارمحمدیان با تأکید بر اینکه در هر برهه‌ای که دشمن خارجی در موضوعی ورود پیدا کند وحدت بین مردم و بین مسئولان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: باید افکار و قلب‌ها به هم نزدیک شود.

وی خطاب به مسئولان و مدیران ادارات و نهادها بیان داشت: گلپایگان دارای بهترین شهرستان از لحاظ حوزه سیاسی و اجتماعی است و مدیران در خدمت گزاری بدون حاشیه سازی در حال خدمت به مردم و نظام هستند.

سرپرست فرمانداری گلپایگان تأکید کرد: نباید کوچکترین نارضایتی در هیچ حوزه کاری به وجود بیاید، نوسانات قیمت ارز و بسیاری از مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما سعی شود مشکلات را برطرف سازید.

وی با اشاره به این‌که ستاد بازآفرینی سبب جذب منابع مالی به شهرستان می‌شود و گلپایگان از جمله معدود شهرهای استان است که در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده ورود پیدا کرده است، گفت: در دولت تدبیر و امید ستاد بازآفرینی تشکیل شد تا بافت‌های فرسوده در شهرها احیا شود.

به گزارش مهر، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان حکم مسئولیت شورای سیاستگذاری و راهبردی برگزاری آیین های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان به امام جمعه گلپایگان که از سوی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان صادر شده است، قرائت و به وی تسلیم شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان

برچسب ها: فرمانداری ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار