تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای حوزه آبخیز شهرستان دشتی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از مصوب و اختصاص ۲۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف حوزه آبخیز شهرستان دشتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سهیل مهاجری ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبخیرداری دشتی با بیان اینکه سازه‌های آبخیرداری در دشتی روند مطلوبی دارد اظهار داشت: با توجه به ضرورت اجرای پروژه‌های آبخیزداری در سراسر استان این رقم برای شهرستان دشتی رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی اجرای عملیات آبخیزداری حوزه گزدراز لاور، ترمیم سازه‌های آبخیزداری شهرستان دشتی، اجرای عملیات آبخیزداری چاه‌چاهو و احداث سنگ بند ملاتی کاکی شهرستان دشتی را از اهم پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان امسال در شهرستان دشتی عنوان کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرابراز امیدواری کرد: با تخصیص کامل این اعتبار بتوانیم بخش مهمی از روان آب‌های شهرستان دشتی را کنترل کنیم.

وی با اشاره به برنامه تجهیز پارک جنگلی چاه‌چاهو و جنگل کاری، احداث و تجهیز پارک‌های جنگلی شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: این دو پروژه مهم نیز در سال ۹۷ توجه قرار می‌گیرد.

مهاجری همچنین بهبود اصلاح مراتع و تثبیت شن‌های روان و مدیریت مناطق بیابانی و حفاظت و حمایت و آموزش و ترویج در شهرستان دشتی را نیز یک ضرورت دانست و بیان کرد: در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان برای این امر و تجهیز پارک‌های جنگلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌های بزرگ استان بوشهر محسوب می‌شود و تلاش کردیم در سال‌های گذشته تقویت مراتع و حوزه‌های آبخیز این شهرستان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: در مجموع ۲۸ میلیارد ریال بودجه در بخش‌های مختلف فنی، آبخیز و حفاظت و حمایت و آموزش در شهرستان دشتی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

تخصیص بودجه میلیارد ریالی برای حوزه آبخیز شهرستان دشتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.