مصالحه ۸۱ درصدی پرونده‌های مشاوره شهرستان اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دوایر مشاوره و مددکاری پلیس شهرستان، ۸۱ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مرکز در سال جاری به مصالحه ختم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یکی از اقدامات مفید و موثر کارشناسان دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ شهرستان اسلام آبادغرب که بسیار هم مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلایلی با یکدیگر مشکل پیدا کرده اند.

وی گفت: بیشتر پرونده‌های منجر به مصالحه در دوایر مشاوره و مددکاری مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات خانوادگی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقی بوده است.

سرتیپ نیا تصریح کرد: مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی توسط کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی این فرماندهی در چهار ماهه سال جاری تعداد بیش از ۳۰۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده که در مجموع ۸۱ درصد آن‌ها به مصالحه ختم شده است.

وی تصریح کرد: واحد مشاوره و مددکاری اسلام آبادغرب به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه‌های خانوادگی، حقوقی، فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

 

انتهای پیام/ی

 

حل مشکلات در اسلام آبادغرب

برچسب ها: پلیس ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.