برنامه زمان‌بندی خاموشی برق در استان بوشهر اعلام شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اعلام برنامه زمان‌بندی برای قطعی برق گفت: برنامه زمان‌بندی خاموشی برق در استان به ۵ گروه تقسیم شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امرالله پاراد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، با بیان اینکه پیک مصرف برق در استان بوشهر کاهش یافته است اظهار داشت: اکنون پیک کل مصرف برق در استان بوشهر به ۱۹۵۰ مگاوات رسیده که تغییر ساعت کار ادارات نقش مهمی در کاهش بار مصرفی برق داشته است.

وی با اشاره به برنامه زمان بندی مدیریت اضطراری برق مصرفی در استان بوشهر بیان کرد: برنامه زمان‌بندی برای قطعی برق در مناطق مختلف استن بوشهر به ۵ گروه تقسیم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه قطعی برق در استان بستگی به میزان کمبود در تولید برق است تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی ممکن است در شبانه‌روز ۲ بار و یا یک بار برق مناطق قطع شود و یا قطعی صورت نگیرد که هر بار قطعی یک‌ساعت و ۲۰ دقیقه تعیین شده است.

پارادبا اشاره به اینکه برنامه زمان‌بندی قطعی برق تا نیمه دوم مرداد ماه ادامه دارد گفت: با کاهش دمای در مناطق مختلف کشور، خاموشی‌ها کمتر می‌شود که پیش بینی می‌شود در نیمه دوم مرداد ماه این مهم محقق شود.

وی از برنامه زمان‌بندی مدیریت برق در هفته جاری خبرداد و بیان کرد: برنامه زمان‌بندی مدیریت بار در طول ساعاتی اعمال می‌شود که مصرف برق مشترکان افزایش پیدا کند و در صورت مدیریت صحیح مصرف برق از سوی مردم مشترکان احتمال تغییر و یاحذف برنامه ارائه شده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر وجود دارد و هر مشترک می‌تواند پس از یافتن شماره گروه خود براساس جدول راهنما از زمان خاموشی منطقه و محله خود اطلاع یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهربا بیان اینکه این برنامه به صورت هفتگی اطلاع رسانی می‌شود گفت: برنامه این هفته برای مدت زمان ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه مشخص شده است.

پاراد تاکید کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی قطعی برق به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع برق استان بوشهر به نشانی www.bedc.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارس مردم استان بوشهر از قطعی برق در زمان اوج گرما گلایه و انتظار دارند که با توجه به گرما و شرجی طاقت فرسا، کمترین خاموشی را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

پیک کل مصرف برق در استان بوشهر به ۱۹۵۰ مگاوات رسید

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.